نصب داربست در نارمک

نصب داربست در نارمک

نارمک یکی از محله های واقع در شرق تهران می باشد که منطقه ای خوش آب و هوا محسوب می شود. این محله در دهه 20 توسط فرانسوی ها احداث شد و در سال 1330 شمسی به سکونت فرهنگیان آموزش و پرورش اختصاص یافت. از آنجایی که محله نارمک جزو مناطق جدید تهران است در آن باغات و کوچه پس کوچه های قدیمی به چشم نمیخورد و به جای آنها دارای ۱۰۰ میدان زیبا و سرسبز است.

این منطقه در گذشته روستایی با آب و هوای خوب بود که در مسیر لواسان و فشم واقع بود. از همین رو به دلیل برخوداری از آب و هوای خوب دارای باغات انار بسیاری بود به گونه ای که کار اهالی آنجا باغداری و محصولات عمده این منطقه انارهای درشت و آبدار بود. نام نارمک نیز به همین دلیل بر روی این منطقه نهاده شد زیرا نارمک به معنی مکیدن انار می باشد.

محله نارمک امروزی توسط اتوبان رسالت که از وسط آن می گذرد به دو نیمه شمالی و جنوبی تقسیم بندی می شود که قسمت جنوبی جزو منطقه ۸ و قسمت شمالی جزو منطقه ۴ شهرداری است.

نارمک دارای مساجد زیادی است که معروف ترین آنها مسجد جامع نارمک است که در خیابان سمنگان واقع می باشد.

از مهم ترین میادین واقع در این منطقه می توان میدان رسالت، میدان هفت حوض، میدان هلال احمر و میدان الغدیر را نام برد.

از جمله معروف ترین پاساژهای این منطقه می توان به پاساژهای نبوت، امرالدستار، سون سنتر، طوبی، کویتی ها و… که در این خیابان آیت قرار دارند، اشاره کرد.

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز است. شهروندان منطقه نارمک جهت استفاده از خدمات نصب داربست در نارمک و سایر مناطق تهران و حومه کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند.