نصب داربست در مدائن

نصب داربست در مدائن

محله مدائن یکی از محله های واقع در شرق تهران می باشد که از سمت شمال به بزرگراه سردار سلیمانی (رسالت)، از سمت جنوب به خیابان جانبازان شرقی، از سمت غربی به خیابان دکتر آیت و از سمت شرقی به خیابان مدائن ختم می گردد. این محله هم چنین با محله های ‌نارمک شمالی، دردشت، هفت حوض، نارمک، نارمک جنوبی، نارمک شرقی مجاورت دارد.

خیابان اصلی این محله خیابان مدائن نام دارد که از محله مدائن، محله نارمک جنوبی و محله نارمک گذر می کند و به خیابان های مهمی مانند بزرگراه شهید قاسم سلیمانی (رسالت)، جانبازان شرقی، شهید ثانی، 46 متری نارمک، شهید چنگیز دلاور، حاج عبادی، پنجاه و دوم، جویبار، شهید حمید گلستانی، چمن شرقی، اخلاقی، برغمدی، خاموشی و بوجاریان دسترسی دارد.

این محله جزو ناحیه 3 شهرداری منطقه 8 تهران می باشد که دارای مساحتی معادل 4116 هکتار است و طبق آخرین سرشماری انجام شده جمعیتی در حدود 32430 نفر دارد.

یکی از ویژگی های مثبت منطقه مدائن این است که جزو محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد نمی باشد و از همین رو دسترسی به آن آسان می باشد.

محله مدائن رستوران ها، مراکز خرید و اماکن تفریحی گوناگونی را در خود جای داده است که از جمله مهم ترین آنها می توان به بازار موبایل شرق، مجتمع تجاری امرالد استار، استخر دلفین نارمک، رستوران جوانان، رستوران و کباب سنتی افق بناب، رستوران نمکدون، رستوران نارنج و رستوران ایرانی اشاره کرد.

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز است. شهروندان منطقه مدائن جهت استفاده از خدمات نصب داربست در مدائن و سایر مناطق تهران و حومه کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل فرمایند تا در اسرع وقت مشاوران ما راهنمایی شان نمایند.