نصب داربست در فرحزاد

نصب داربست در فرحزاد

فرحزاد محله ای است واقع در شمال تهران و شمیرانات که از بزرگراه یادگار امام، جاده فرحزاد و بلوار فرحزادی شهرک غرب قابل دسترسی است. هم چنین فرحزاد جزو محلات منطقه ۲ شهرداری تهران به شمار میرود.

فرحزاد از محله های قدیمی شمیران محسوب میشود که در گذشته به شکل یک روستای سردسیر در مسیر جاده امامزاده داوود قرار داشت و به تدریج در اثر توسعه شهر تهران به یکی از محله های شهر تهران تبدیل شده است. این محله که جزو محلات قدیمی تهران است، به خاطر داشتن هوای با طراوت و فرح انگیز به همین نام معروف شد و امروزه با وجود کافه و رستوران های بسیار در آن، به گردشگاه ییلاقی شهروندان تهرانی تبدیل شده است.

ضلع غربی این محله به دره و رودخانه فرحزاد منتهی میگردد که از دامنه های البرز شروع میشود و تا بزرگراه یادگار امام محدوده محله را مشخص میسازد. از سوی شرق نیز خیابان گلپاد و جاده قدیم امامزاده داوود و نیز مرز بین شهرک های مسکونی و تپه های مشرف به منطقه فرحزاد به عنوان مرز شرقی این محله در نظر گرفته میشود. در اطراف فرحزاد در شرق، محله سعادت آباد و در جنوب شرقی آن محله شهرک غرب قرار دارد.

مجموعه تهران داربست در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز منطقه فرحزاد توانسته است با اصول فراوان و رعایت اصول امنیتی در این منطقه با ساختمان سازان و برج سازان همکاری داشته و نیاز این عزیزان را در زمینه نصب داربست در فرحزاد و اجاره داربست در فرحزاد را فراهم کند. شهروندان این منطقه میتوانند با تماس با مجموعه تهران داربست از خدمات نصب داربست در فرحزاد و سایر مناطق استفاده نمایند.

مجموعه تهران داربست زیر نظر اتحادیه بوده و تمام سعی خود را برای راضی نگه داشتن همشهریان از لحاظ سرعت اجرا و قیمت تمام شده به عمل می آورد. مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست ، و هم چنین اسپیس فریم و تمامی خدماتی از این نوع در اختیار شما شهروندان عزیز می باشد.