نصب داربست در سعادت آباد

نصب داربست در سعادت آباد

سعادت آباد یکی از مناطق شمال غربی تهران می باشد که در کوهپایه های جنوبی رشته کوه البرز واقع شده و جزو منطقهٔ ۲ شهرداری تهران است.

بیایید باهم به تاریخچه محله سعادت آباد نگاهی بیندازیم. در سال ۱۳۲۷ خورشیدی بود که سید ضیاءالدین طباطبایی ده مخروبه ی بدون سکنه که زمین هایش ریگزاری بیش نبود و اربابی داشت را خرید. در ابتدای امر با استخدام آشنایان یزدی و کشاورزانی که همگی سید بودند این ده را سادات آباد نام نهاد که به گندم کاری، یونجه کاری و پرورش خرگوش نوع آنغوره مشغول بودند. وی از طریق فروش گوشت خرگوش به مغازه های چهارراه استانبول و فروش پوست خرگوش و پشم آن نیز جهت تولید کلاه و پالتو به بازرگانان و کسب درآمد از این طریق هرچه خرابه بوده را آباد کرد.

همراهی و تلاش کارگران و رهبری سید ضیاءالدین طباطبایی به این منطقه از تهران آبادانی بخشید. با گذشت زمان با اضافه شدن کارگران غیر سید به این منطقه و در جهت تلفظ آسان تر نام این محله، نام سادات آباد به سعادت آباد تبدیل گشت. گندم مزارع سید ضیاءالدین طباطبایی تأمین کننده غله اغلب مناطق تهران شد و انواع میوه جات مرغوب در آن زمان از باغات سعادت آباد تأمین میشد. وی به پیشنهاد سر ریدر بولارد سفیر انگلستان آن زمان بود که به پرورش نوع خاصی از خرگوش پرداخت و توانست در طول ۱۰ سال متمادی پانزده هزار خرگوش را در مزارع سعادت آباد پرورش دهد.

محله سعادت آباد امروزی از سمت شرق به بزرگراه چمران، از سوی جنوب به شهرک غرب، از سمت شمال به کوی فراز، از شمال شرق به اوین و از سمت شمال غربی به فرحزاد دسترسی دارد. هم چنین بزرگراه یادگار امام از شمال و بلوار فرحزادی از غرب محله سعادت آباد عبور میکند. مناطق کوی فراز و شهرک مخابرات در سمت شمال سعادت آباد و در دامنه کوه واقع شده اند. از جمله خیابان های اصلی محله سعادت آباد میتوان به ۲۴ متری، علامه، سرو، بلوار پاکنژاد، بلوار شهرداری و بلوار فرحزادی اشاره کرد.

میدان کاج که قدیمی ترین و اصلی ترین میدان سعادت آباد است در میانه بلوار اصلی این منطقه واقع شده است. گسترش این محله بعد از انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی آغاز گشت. این توسعه و سازندگی از بلوار اصلی سعادت آباد آغاز گشت و در جهت غرب به سمت دره فرحزاد و در جهت شرق به سمت دره اوین امتداد پیدا کرد به گونه ای که امروزه تقریباً هیچ زمین خالی و بلا استفاده ای در منطقه سعادت آباد پیدا نمیشود.

بلوار اصلی سعادت آباد در طول شمال – جنوب است که خیابان های ۲۴ متری سعادت آباد و علامه در شرق این بلوار اصلی و موازی با آن هستند و بلوار پاکنژاد و فرحزادی نیز در غرب این بلوار اصلی و موازی با آن می باشند. هم چنین بلوار سرو خیابان اصلی شرقی – غربی سعادت آباد است. بلوار دریا نیز که موازی با بلوار سرو در ضلع جنوبی سعادت آباد واقع است، مرز سعادت آباد و شهرک غرب به شمار میرود.

خیابان ۲۴ متری از سمت شمال به بزرگراه یادگار امام و از سمت جنوب به میدان فرهنگ محدود میگردد. این خیابان به طور کامل مسکونی نشین بوده و برعکس اکثر خیابان های اصلی سعادت آباد، هیچ گونه مرکز خرید یا مرکز تجاری در این خیابان به چشم نمیخورد و به همین علت است که نسبت به بقیه خیابان های سعادت آباد از یک آرامش نسبی برخوردار می باشد. ادامه خیابان ۲۴ متری که به سمت جنوب میرود، بعد از عبور از میدان فرهنگ، بلوار فرهنگ نام گذاری شده است که شرکت های تجاری بزرگ در ابتدای آن واقع هستند. البته باید گفت که در این محله تعداد زیادی کافی شاپ و رستوران یافت میشود که این محله را بیدار نگاه داشته و تردد خودروهای لوکس و ترافیک تا پاسی از شب مشاهده میشود.

در شمال منطقه سعادت آباد و در دامنه کوه ها با توجه به آب و هوای بکرش، مناطق تفریحی و توریستی گوناگونی ایجاد شده است. منطقه تفریحی و توریستی درکه یکی از مناطق تفریحی قدیمی تهران است که در شمال شرقی سعادت آباد واقع شده است (البته به هم متصل نیستند). در شمال غربی سعادت آباد نیز منطقه تفریحی فرحزاد واقع است که جزو مناطق تفریحی قدیمی تهران محسوب میشود. هم چنین در شمال سعادت آباد و در منتهی الیه شمال شهرک مخابرات، پارک بوستان کوهستان که شامل جاذبه های متعدد گردشگری و تفریحی خواهد بود، در دست ساخت می باشد.

لازم به ذکر است که هتل اسپیناس پالاس، بزرگترین و شیک ترین هتل پنج ستاره ایران در شمال سعادت آباد و در ضلع شمال غربی میدان بهرود واقع است. این محله محل سکونت اغلب هنرمندان، ورزشکاران و سیاستمداران مهم ایرانی می باشد.

مجموعه تهران داربست در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز منطقه سعادت آباد توانسته است با اصول فراوان و رعایت اصول امنیتی در این منطقه با ساختمان سازان و برج سازان همکاری داشته و نیاز این عزیزان را در زمینه نصب داربست در سعادت آباد و اجاره داربست در سعادت آباد را فراهم کند. شهروندان این منطقه میتوانند با تماس با مجموعه تهران داربست از خدمات نصب داربست در سعادت آباد و سایر مناطق استفاده نمایند.

مجموعه تهران داربست زیر نظر اتحادیه بوده و تمام سعی خود را برای راضی نگه داشتن همشهریان از لحاظ سرعت اجرا و قیمت تمام شده به عمل می آورد. مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست ، و هم چنین اسپیس فریم و تمامی خدماتی از این نوع در اختیار شما شهروندان عزیز می باشد.