نصب داربست در شهرآرا

نصب داربست در شهرآرا

شهرآرا محله ای است واقع در مرکز شهر تهران که جزو منطقه ۲ شهرداری می باشد. این محله دارای بافت قدیمی است به گونه ای که قدمت برخی از ساختمان های آن حتی به دهه 40 و 50 بازمیگردد، ساختمان هایی زیبا با باغچه های سرسبز و چشم اندازی فوق العاده که مشابه آن در مناطق دیگر تهران کمتر دیده میشود.

محله شهرآرا جزو حوزه کلانتری ۱۳۷ کوی نصر به شمار میرود که در بین کلانتری ها از این نظر که دارای اداره اماکن و اطلاعات مستقلی می باشد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این محله از سمت جنوب به خیابان ستارخان، از سمت شرق به بزرگراه چمران، از سمت غرب به بزرگراه شیخ فضل الله نوری و بوستان ستارخان و از سمت شمال نیز به جلال آل احمد ختم میگردد.

مجموعه تهران داربست در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز منطقه شهرآرا توانسته است با اصول فراوان و رعایت اصول امنیتی در این منطقه با ساختمان سازان و برج سازان همکاری داشته و نیاز این عزیزان را در زمینه نصب داربست در شهرآرا و اجاره داربست در شهرآرا را فراهم کند. شهروندان این منطقه میتوانند با تماس با مجموعه تهران داربست از خدمات نصب داربست در شهرآرا و سایر مناطق استفاده نمایند.

مجموعه تهران داربست زیر نظر اتحادیه بوده و تمام سعی خود را برای راضی نگه داشتن همشهریان از لحاظ سرعت اجرا و قیمت تمام شده به عمل می آورد. مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست ، و هم چنین اسپیس فریم و تمامی خدماتی از این نوع در اختیار شما شهروندان عزیز می باشد.