نصب داربست در تهران ویلا

نصب داربست در تهران ویلا

تهران ویلا یکی از محله های تهران است که در ضلع شمالی ستارخان بین شهرآرا و پاک شمالی از سمت شرق و غرب و بین ستارخان و کوی نویسندگان از سمت جنوب و شمال قرار دارد. خیابان اصلی تهران ویلا بعد از ساخت پل ستارخان به دو بخش تقسیم گشت. این محله اولین ساخت مدرن شهرسازی تهران را شامل شده است. در خیابان تهران ویلا برای اولین بار به جای نام خیابان های فرعی از شماره استفاده شده است، هم چنین خانه های این محله بین دو حیاط در دو طرف ساختمان قرار دارند.

ساخت محله تهران ویلا در سال ۱۳۳۰ با ساخت پارک تهران ویلا و خیابان کشی در این محله شروع شد. محله و سه راه تهران ویلا در همسایگی محلات شهرآرا و دریان نو قرار گرفته و پارک تهران ویلا و مسجد حضرت مهدی را شامل میشود.

خوشبختانه میتوان گفت که مجموعه تهران داربست در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم عزیز منطقه تهران ویلا توانسته است با رعایت تمامی اصول امنیتی در این منطقه با ساختمان سازان و برج سازان همکاری داشته و نیاز این عزیزان را در زمینه نصب داربست در تهران ویلا و اجاره داربست در تهران ویلا فراهم سازد. شهروندان منطقه تهران ویلا میتوانند با تماس با مجموعه تهران داربست از خدمات نصب داربست در تهران ویلا و سایر مناطق استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که مجموعه تهران داربست زیر نظر اتحادیه می باشد و تمام سعی خود را در جهت راضی نگه داشتن همشهریان از لحاظ سرعت اجرا و قیمت تمام شده به عمل می آورد. مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست ، و هم چنین اسپیس فریم و تمامی خدماتی از این نوع در اختیار شما شهروندان عزیز می باشد.