نصب داربست در صادقیه

نصب داربست در صادقیه

صادقیه یکی از محله های غرب تهران است که قبل انقلاب 1357 در ایران نامش آریاشهر بود و در حال حاضر دربردارنده محله هایی از جمله صادقیه ، صادقیه شمالی، ارمکان و بلوار فردوس می باشد. بخشی از صادقیه در منطقه ۲ شهرداری تهران است و قسمت های دیگر آن جزو منطقه ۵ شهرداری تهران می باشد.

بزرگراه های اشرفی اصفهانی و محمدعلی جناح مرز مابین این دو منطقه هستند که از فلکه دوم آریاشهر شروع شده و به سمت شمال امتداد یافته است. فلکه دوم صادقیه در این محله واقع شده است که بزرگراه های محمدعلی جناح از سمت جنوب و بزرگراه اشرفی اصفهانی از سمت شمال، بزرگراه آیت الله کاشانی از سمت غرب و خیابان ستارخان از سمت شرق را به یکدیگر وصل میکند.

خوشبختانه میتوان گفت که مجموعه تهران داربست در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم عزیز منطقه صادقیه توانسته است با رعایت تمامی اصول امنیتی در این منطقه با ساختمان سازان و برج سازان همکاری داشته و نیاز این عزیزان را در زمینه نصب داربست در صادقیه و اجاره داربست در صادقیه فراهم سازد. شهروندان منطقه صادقیه میتوانند با تماس با مجموعه تهران داربست از خدمات نصب داربست در صادقیه و سایر مناطق استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که مجموعه تهران داربست زیر نظر اتحادیه می باشد و تمام سعی خود را در جهت راضی نگه داشتن همشهریان از لحاظ سرعت اجرا و قیمت تمام شده به عمل می آورد. مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست ، و هم چنین اسپیس فریم و تمامی خدماتی از این نوع در اختیار شما شهروندان عزیز می باشد.