نصب داربست در دریان نو

نصب داربست در دریان نو

دریان نو نام محلی است در غرب تهران که جزو منطقه ۲ شهر تهران نیز می باشد. این محله در سمت شمال شرقی میدان آزادی و در بین خیابان های ستارخان، بهبودی و بزرگراه های یادگار امام و شیخ فضل الله نوری واقع شده است. محله های جمشیدیه، شهرآرا، تهران ویلا، آریاشهر، طرشت و جاویدآباد در اطراف محله دریان نو قرار دارند.

اگر بخواهیم به معرفی خیابان های اصلی دریان نو بپردازیم باید به خیابان های یکم، حبیب الله، زنجان شمالی، بلوار سیادت و بلوار گلها اشاره کرد. هم چنین این محله از تهران دارای ۵ بوستان با اسامی پارک کمیته، بوستان ارکیده، پارک دوستان، بوستان انقلاب و پارک چمن می باشد.

خوشبختانه میتوان گفت که مجموعه تهران داربست در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم عزیز منطقه دریان نو توانسته است با رعایت تمامی اصول امنیتی در این منطقه با ساختمان سازان و برج سازان همکاری داشته و نیاز این عزیزان را در زمینه نصب داربست در دریان نو و اجاره داربست در دریان نو فراهم سازد. شهروندان منطقه دریان نو میتوانند با تماس با مجموعه تهران داربست از خدمات نصب داربست در دریان نو و سایر مناطق استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که مجموعه تهران داربست زیر نظر اتحادیه می باشد و تمام سعی خود را در جهت راضی نگه داشتن همشهریان از لحاظ سرعت اجرا و قیمت تمام شده به عمل می آورد. مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست ، و هم چنین اسپیس فریم و تمامی خدماتی از این نوع در اختیار شما شهروندان عزیز می باشد.