نصب داربست در شهرک والفجر

نصب داربست در شهرک والفجر

شهرک والفجر که در دهه 60 شمسی تاسیس شد، امروزه جزو یکی از شهرک های واقع در شمال شهر و جزو منطقه 6 تهران می باشد. این شهرک شامل مناطق مسکونی شخصی ساز، مناطق مسکونی تعاونی ساز و مکان های عمومی می باشد.

قسمت مناطق مسکونی تعاونی ساز این شهرک توسط تعاونی های مختلفی همچون تعاونی مسکن دادگستری و قوه قضائیه، تعاونی مسکن انرژی اتمی ایران، تعاونی مسکن شهرداری تهران، تعاونی مسکن نخست وزیری و ریاست جمهوری، تعاونی مسکن وزارت بازرگانی، تعاونی مسکن سپاه، تعاونی مسکن پزشکان، تعاونی مسکن بانک صنعت و معدن و …. ساخته شده است. مناطق مسکونی خصوصی ساز این شهرک اغلب در خیابان های دوم و سوم شهرک واقع شده اند.

شهرک والفجر که در سمت شمالی محله امیرآباد واقع است، از سمت شمال به بزرگراه شهید همت، از سوی جنوب به بزرگراه حکیم، از سمت غرب به بزرگراه چمران و از سمت شرق به بزرگراه کردستان منتهی می گردد.

از جمله مهم ترین خیابان های شهرک والفجر می توان به خیابان ایران شناسی که ساختمان بنیاد ایران شناسی را بر دارد، خیابان پانزدهم خرداد که ساختمان های مسکونی تعاونی دادگستری و قوه قضائیه در آنجا ساخته شده است، خیابان یکم، خیابان دوم، خیابان پنجم و خیابان شهرداری نیز اشاره کرد.

از جمله مکان های عمومی این شهرک می توان به بنیاد ایران شناسی، بوستان زیتون، بوستان صبا، مجموعه ورزشی صدف و زمین تنیس و چمن مصنوعی فوتسال، مسجد جامع ثار الله، حسینیه نورالائمه اشاره کرد.

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز است. شهروندان منطقه شهرک والفجر جهت استفاده از خدمات نصب داربست در شهرک والفجر و سایر مناطق تهران و حومه کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند.