نصب داربست در یوسف آباد

نصب داربست در یوسف آباد

یوسف آباد یکی از محله های معروف تهران می باشد که در مرکز تهران و منطقه ۶ شهرداری آن قرار دارد.

زمین های محله یوسف آباد در زمان قاجار به مالکیت بانک استقراضی روسیه درآمده بود، تا اینکه با سقوط نظام تزاری در روسیه، دولت اتحاد شوروی این بانک و تمام دارایی اش را به دولت ایران بخشید.

این منطقه از تهران دارای مراکز آموزشی، فرهنگی و تفریحی بسیار است. یکی از مهم ترین مراکز ادبی و فرهنگی یوسف آباد، شهر کتاب فرهنگ واقع در میدان فرهنگ می باشد. هم چنین سینما تئاتر گلریز، پارک شفق، فرهنگسرای شفق و پارک قزل قلعه نیز در این منطقه واقع است. مراکز تفریحی ورزشی زیادی نظیر مجموعه ورزشی نادر، مجموعه ورزشی کارن، مجموعه ورزشی شهید جهان آرا و غیره نیز جزو این محله هستند.

یوسف آباد از سمت غرب به بزرگراه کردستان و امیرآباد، از سوی شرق به خیابان ولیعصر و عباس آباد، از سمت شمال به اتوبان همت و ونک و از سمت جنوبی به خیابان فاطمی منتهی می گردد.

خیابان اسدآبادی، خیابان مستوفی (عبدالمجید اکبری)، خیابان جهان آرا، خیابان مهرام، خیابان های بیستون و چهلستون، خیابان فتحی شقاقی، خیابان کاج شمالی و خیابان ابن سینا جزو خیابان های اصلی منطقه یوسف آباد به شمار می روند. میدان اسدآبادی که قبل از انقلاب، به دلیل وجود کلانتری دور میدان، به میدان کلانتری معروف بود، اصلی ترین میدان این منطقه محسوب می شود. از دیگر میادین واقع در این منطقه می توان به میدان فرهنگ و میدان سلماس اشاره کرد.

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز است. شهروندان منطقه یوسف آباد جهت استفاده از خدمات نصب داربست در یوسف آباد و سایر مناطق تهران و حومه کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند.