نصب داربست در امیرآباد

نصب داربست در امیرآباد

اَمیرآباد محله ای است واقع در مرکز تهران که جزو منطقه ۶ شهرداری تهران می باشد و خیابان اصلی آن، کارگرشمالی یا امیرآباد نام دارد. نام این خیابان در گذشته امیرآباد بوده اما بعد از انقلاب به خیابان کارگر شمالی تغییر نام داده شد. این محله از شرق به بزرگراه کردستان و یوسف آباد، از غرب به بزرگراه چمران و گیشا، از سمت شمال به بزرگراه شهید همت و ده ونک و از سمت جنوب به بلوار کشاورز منتهی می گردد.

این محله بناهای بسیار مهمی را در خود جی داده است. یکی از بناهای مهم واقع در محله امیرآباد که در سال ۱۳۲۸ تاسیس شد، خوابگاه دانشگاه تهران است. قسمت های مختلفی از دانشگاه تهران در امیرآباد قرار گرفته اند، از جمله دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، دانشکده علوم اجتماعی، دانشکده اقتصاد، دانشکده مدیریت، دانشکده فیزیک و دانشکده ادبیات. هم چنین سازمان انرژی اتمی ایران و راکتور تحقیقاتی تهران نیز در محله امیرآباد مستقر شده است.

در صورتی که مردم عزیز محله امیرآباد به نصب داربست در امیرآباد و هم چنین اجاره داربست در امیرآباد نیاز داشته باشند می توانند به راحتی از خدمات تیم تهران داربست استفاده نمایند زیرا مجموعه تهران داربست با رعایت تمامی اصول امنیتی برای خدمت رسانی بهتر با ساختمان سازان و برج سازان این منطقه همکاری های بسیار خوبی دارد. هم چنین گروه تهران داربست زیر نظر اتحادیه تهران فعالیت دارد و تمام تلاش این مجموعه در جهت راضی نگه داشتن همشهریان عزیز از لحاظ سرعت اجرا و قیمت تمام شده می باشد.

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز است. شهروندان منطقه امیرآباد جهت استفاده از خدمات نصب داربست در امیرآباد و سایر مناطق تهران و حومه کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند.