نصب داربست در باغ فیض

نصب داربست در باغ فیض

باغ فیض یکی از محله های واقع در شمال‌غربی تهران است که از سمت جنوب به اتوبان شهید حکیم، از سمت شمال به اتوبان همت، از سوی غرب به بزرگراه ستاری و از سمت شرق به بزرگراه اشرفی اصفهانی منتهی می گردد.

باغ فیض در گذشته جزو یکی از روستاهای قدمت دار این منطقه بوده است به گونه ای که قدمت آن به بیش از هفت قرن می رسد. این قدمت توسط درخت توتی واقع در میدان اصلی محله باغ فیض که اهالی قدیمی آنجا به آن درخت ابوالفضل می گویند و بالغ بر ۷۰۰ سال عمر دارد، تصدیق می شود.

هم چنین این منطقه دارای دو امام زاده به نام های حمیده خاتون و جعفر که فرزندان امام موسی کاظم (ع) هستند، می باشد که افراد زیادی را برای بازدید به خود جذب می نماید.

امروزه محله باغ فیض به یکی از مناطق خوش آب و هوا و پرطرفدار تهران برای سکونت تبدیل شده است این درحالی است که قبل از انقلاب، باغ فیض روستایی با جمعیت حدود ۲۷۰ خانوار بود. اکنون مجتمع تجاری کوروش و مجتمع خرید تیراژه که بسیار مشهور هستند و چندین ساختمان و برج های معروف دیگر نیز در این محله واقع می باشند.

در صورتی که مردم عزیز محله باغ فیض به نصب داربست در باغ فیض و هم چنین اجاره داربست در باغ فیض نیاز داشته باشند می توانند به راحتی از خدمات تیم تهران داربست استفاده نمایند زیرا مجموعه تهران داربست با رعایت تمامی اصول امنیتی برای خدمت رسانی بهتر با ساختمان سازان و برج سازان این منطقه همکاری های بسیار خوبی دارد. هم چنین گروه تهران داربست زیر نظر اتحادیه تهران فعالیت دارد و تمام تلاش این مجموعه در جهت راضی نگه داشتن همشهریان عزیز از لحاظ سرعت اجرا و قیمت تمام شده می باشد.

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز است. شهروندان منطقه باغ فیض جهت استفاده از خدمات نصب داربست در باغ فیض و سایر مناطق تهران و حومه کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند.