نصب داربست در عباس آباد

نصب داربست در عباس آباد

عباس آباد محله ای واقع در شهر تهران است که بخش بزرگی از آن جزو منطقه ۷ و بخش دیگرش جزو منطقه ۶ شهرداری تهران است.

نام خیابان اصلی محله عباس آباد نیز خیابان عباس آباد بود که بعدها به دلیل واقعه 7 تیر سال 1360 به خیابان شهید بهشتی تغییر نام پیدا کرد. سایر خیابان های مهم محله عباس آباد عبارتند از خیابان سهروردی، خیابان آپادانا، خیابان نیلوفر، خیابان نوبخت، خیابان مهناز، خیابان اندیشه، خیابان سورنا، خیابان میرعماد و خیابان پارسا.

عباس آباد از سمت شرق به خیابان شریعتی، از سمت شمال به اتوبان شهید سلیمانی، از سمت غرب به خیابان ولیعصر و یوسف آباد و از سمت جنوب به خیابان مطهری محدود می گردد.

در دوران پهلوی اول در محله عباس آباد، پادگان عباس آباد احداث گردید كه بعد از ایجاد خیابان شهید بهشتی این پادگان به دو بخش تبدیل شد. بعد از اجرای طرح مصلی تهران، بخش شمالی آن تخریب شد اما بخش جنوبی پادگان همچنان برپا است.

از جمله ساختمان های مهم این منطقه می توان به کتابخانه ملی ایران، موزه بانک مرکزی، سازمان بنادر و دریانوردی، وزارت راه و ترابری، استانداری تهران، مجموعه فرهنگستان ها، مصلی، بوستان نوروز، بوستان آب و آتش، بوستان طالقانی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، موزه کتاب، باغ کتاب و دانشکده اقتصاد علامه اشاره کرد. هم چنین مهم ترین مراکز درمانی این منطقه عبارتند از بیمارستان مادران (بیمارستان تخصصی جراحی زنان و زایشگاه مادران)، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی مهرداد و بیمارستان هاجر.

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز است. شهروندان منطقه عباس آباد جهت استفاده از خدمات نصب داربست در عباس آباد و سایر مناطق تهران و حومه کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند.