نصب داربست در ونک

نصب داربست در ونک

ونک یکی از محله های شمال شهر تهران و واقع در منطقه ۳ شهرداری می باشد. لغت ونک از دو حرف (ون) به معنی درخت و علامت کوچکی (ک) تشکیل شده که نشان میدهد معنای واژه ونک، درخت کوچک می باشد.

محله ونک جایی است بسیار مدرن همراه با ساختمان های بلند و مراکز خرید گوناگون در حوالی میدان ونک که یکی از میادین اصلی شهر تهران می باشد. ونک که امروزه شاهد آن هستیم در مجاورت یکی از آبادی های قدیمی تهران به نام ده ونک قرار دارد. ده ونک در گذشته یکی از محله های سرسبز و پر درخت شمال تهران بود.

در زمان سلطنت قاجار این روستا و تمام اراضی و درخت هایش جزو املاک خانواده میرزا حسن خان مستوفی الممالک محسوب میشد که آرامگاه وی در باغ مستوفی (محل فعلی دانشگاه الزهرا) در ده ونک قرار گرفته است. ده ونک جزو روستاهای عریض ری باستان به شمار میرفت که به مناسبت های گوناگون در منابع تاریخی به آن اشاره شده است.

تیم تهران داربست برای خدمت رسانی هرچه تمام تر به مردم عزیز منطقه ونک توانسته است با رعایت تمامی اصول امنیتی در این منطقه با ساختمان سازان و برج سازان همکاری داشته و نیاز این عزیزان را در زمینه نصب داربست در ونک و اجاره داربست در ونک فراهم نماید. شهروندان منطقه ونک میتوانند با تماس با مجموعه تهران داربست از خدمات نصب داربست در ونک و سایر مناطق استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که مجموعه تهران داربست زیر نظر اتحادیه می باشد و تمام سعی خود را در جهت راضی نگه داشتن همشهریان از لحاظ سرعت اجرا و قیمت تمام شده به عمل می آورد. مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست ، و هم چنین اسپیس فریم و تمامی خدماتی از این نوع در اختیار شما شهروندان عزیز می باشد.