نصب داربست در کاووسیه

نصب داربست در کاووسیه

شاید نام محله کاووسیه زیاد به گوشتان آشنا نباشد اما قطعا حداقل یکبار از این محله گذشته اید. کاووسیه یکی از محله های واقع در ناحیه ۶ منطقه ۳ تهران می باشد که از مساحتی در حدود ۳۷۶ هکتار برخوردار است. کاووسیه از سمت شمال به خیابان ظفر، از سوی جنوب به بزرگراه همت، از سمت شرق به اتوبان مدرس و از سمت غرب به خیابان ولیعصر ختم میگردد.

این محله را به نحوی میتوان رابطی بین کاربری مسکونی و اداری دانست چرا که شرکتهای خصوصی بسیاری هستند که در محدوده میدان ونک، بلوار میرداماد و خیابان ولیعصر به فعالیت مشغول می باشند. طبق سرشماری که مرکز آمار ایران انجام داده است، جمعیت کل افراد ساکن در این محله ۲۱۰۳۷ نفر، شامل ۱۰۲۲۲ مرد و ۱۰۸۲۷ زن است.

مردم عزیز منطقه کاووسیه جهت نصب داربست در کاووسیه و هم چنین اجاره داربست در کاووسیه میتوانند از خدمات تیم تهران داربست استفاده نمایند چرا که مجموعه تهران داربست با رعایت تمامی اصول امنیتی در جهت خدمت رسانی به این منطقه با ساختمان سازان و برج سازان همکاری داشته و نیاز ساکنین را در این زمینه  فراهم می نماید. هم چنین گروه تهران داربست زیر نظر اتحادیه تهران فعالیت میکند و تمام تلاشش در جهت راضی نگه داشتن همشهریان عزیز از لحاظ سرعت اجرا و قیمت تمام شده می باشد.

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز است. شهروندان منطقه کاووسیه جهت استفاده از خدمات نصب داربست در کاووسیه و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند.