نصب داربست در احتشامیه

نصب داربست در احتشامیه

محله احتشامیه نام یکی از محله های شهر تهران است که در ضلع جنوبی اختیاریه و در امتداد محله پاسداران قرار گرفته است. شاید برایتان سوال باشد که چرا نام این منطقه احتشامیه گذارده شده است، در این زمینه باید گفت از آنجایی که در حدود یک قرن پیش، دکتر احتشام در این منطقه از زمین های زراعی، خانه و حسینه بهره مند بوده است، نام این منطقه را به نام وی نام گذاری کردند.

یکی از روش های حمل و نقل در این منطقه، خطوط اتوبوس رانی است. در محله احتشامیه خط اتوبوس ۲۲۵ پایانه تجریش به پایانه شهید دستواره از خیابان شهید کلاهدوز (شمال محله) و از خیابان پاسداران (ضلع شرقی محله) خط ۲۱۵ سوهانک به سه راه ضرابخانه (تقاطع خیابان شریعتی و پاسداران در تلاقی بزرگراه همت و زین الدین) تعبیه شده است تا مسافران توسط آن تردد نمایند. هم چنین امروزه جهت سهولت ساکنین منطقه، علاوه بر دو خط ذکر شده، در چهار راه پاسداران (ضلع شمال شرقی محله) امکان دسترسی به پایانه مغان وجود دارد.

تیم تهران داربست برای خدمت رسانی هرچه تمام تر به مردم عزیز منطقه احتشامیه توانسته است با رعایت تمامی اصول امنیتی در این منطقه با ساختمان سازان و برج سازان همکاری داشته و نیاز این عزیزان را در زمینه نصب داربست در احتشامیه و اجاره داربست در احتشامیه فراهم نماید. شهروندان منطقه احتشامیه میتوانند با تماس با مجموعه تهران داربست از خدمات نصب داربست در احتشامیه و سایر مناطق استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که مجموعه تهران داربست زیر نظر اتحادیه می باشد و تمام سعی خود را در جهت راضی نگه داشتن همشهریان از لحاظ سرعت اجرا و قیمت تمام شده به عمل می آورد. مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست ، و هم چنین اسپیس فریم و تمامی خدماتی از این نوع در اختیار شما شهروندان عزیز می باشد.