نصب داربست در قلهک

نصب داربست در قلهک

قلهک به معنای قله کوچک و کلمه ای است مرکب از قله و کاف پسوند که علامت تصغیر می باشد. قلهک یکی از محله های منطقه ۳ شهرداری تهران است که از سمت شرق به محله دروس، از سمت غرب به رودخانه قلهک، از سوی شمال به باغ سفارت بریتانیا و از سوی جنوب با خیابان پورمشکانی و خیابان ظفر ختم میگردد.

در گذشته قنات های بسیاری در این منطقه وجود داشت که امروزه نیز آب قنات جاری در سفارت که بسیار پرحجم نیز می باشد، درختان چنار کهنسال منطقه را آبیاری میکند.

در منطقه قلهک دو مسجد به نام های مسجد جامع و مسجد اعظم قلهک به چشم میخورد که قدیمی ترین آنها، مسجد اعظم قلهک است. هم چنین حمام اهالی قلهک در خیابان جلالی واقع شده است که به نام گرمابه حافظ تا چندین سال پیش بسیار معروف بود اما امروزه تعطیل می باشد. این حمام قدمتی نزدیک به یک قرن دارد و تاریخ احداثش مشخص نشده است. طبق شواهد آب قناتی که از سفارت انگلیس وارد حوضچه حمام میشد، در قسمت کوره پزخانه توسط برگ درختان و الوار سوزانده شده، گرم میشده و سپس اهالی با آن آب حمام میکرده اند اما بعدها لوله کشی آب و گاز آمد و دوش های حمام نیز نصب و اضافه گردید.

تیم تهران داربست برای خدمت رسانی هرچه تمام تر به مردم عزیز منطقه قلهک توانسته است با رعایت تمامی اصول امنیتی در این منطقه با ساختمان سازان و برج سازان همکاری داشته و نیاز این عزیزان را در زمینه نصب داربست در قلهک و اجاره داربست در قلهک فراهم نماید. شهروندان منطقه قلهک میتوانند با تماس با مجموعه تهران داربست از خدمات نصب داربست در قلهک و سایر مناطق استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که مجموعه تهران داربست زیر نظر اتحادیه می باشد و تمام سعی خود را در جهت راضی نگه داشتن همشهریان از لحاظ سرعت اجرا و قیمت تمام شده به عمل می آورد. مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست ، و هم چنین اسپیس فریم و تمامی خدماتی از این نوع در اختیار شما شهروندان عزیز می باشد.