نصب داربست در سیدخندان

نصب داربست در سیدخندان

سید خندان اسم چهار راهی در شرق تهران می باشد و پل سیدخندان مرز مابین منطقه ۷ و منطقه ۳ شهرداری تهران است که بر روی این چهار راه قرار دارد. اسم این چهار راه برگرفته از فردی به نام سید جعفر شاه صاحب مشهور معروف به سید خندان است که در آن منطقه زندگی میکرده است و از افراد بزرگ تهران بود.

در گذشته بزرگان هریک از محله های تهران برای خود مکانی را بابت گردهمایی هایشان انتخاب میکردند که در آن زمان سید جعفر دارای قهوه خانه ای در چهارراه سید خندان فعلی برای استراحت مسافران و دورهمی بزرگان تهران بود. او این قهوه خانه را زمانی ساخت که در اطراف آن هنوز هیچ چیزی ساخته نشده بود و در نتیجه وی سبب آبادانی آن منطقه شد به طوری که روزانه تعداد بی شماری مسافر و مردم تهران به قهوه خانه اش میرفته اند.

از جمله مکان های مهم این منطقه میتوان به موزه رضا عباسی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ساختمان شرکت ملی پست، اداره مخابرات تهران، هتل بین المللی تهران، دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی، شهرداری منطقه هفت اشاره کرد.

تیم تهران داربست برای خدمت رسانی هرچه تمام تر به مردم عزیز منطقه سیدخندان توانسته است با رعایت تمامی اصول امنیتی در این منطقه با ساختمان سازان و برج سازان همکاری داشته و نیاز این عزیزان را در زمینه نصب داربست در سیدخندان و اجاره داربست در سیدخندان فراهم نماید. شهروندان منطقه سیدخندان میتوانند با تماس با مجموعه تهران داربست از خدمات نصب داربست در سیدخندان و سایر مناطق استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که مجموعه تهران داربست زیر نظر اتحادیه می باشد و تمام سعی خود را در جهت راضی نگه داشتن همشهریان از لحاظ سرعت اجرا و قیمت تمام شده به عمل می آورد. مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست ، و هم چنین اسپیس فریم و تمامی خدماتی از این نوع در اختیار شما شهروندان عزیز می باشد.