نصب داربست در نواب

نصب داربست در نواب

محله نواب یا به بیان بهتر بزرگراه نواب تهران یکی از پرجنب‌وجوش‌ترین مناطق جنوب غربی تهران به شمار می‌آید. بزرگراه نواب که در مرکز این محله قرار دارد، از غرب به دو منطقه ۱۰ و ۱۷ و از شرق به دو منطقه ۱۱ و ۱۶ تقسیمات شهری میرسد. محله نواب دسترسی حمل‌ونقل بالایی دارد. از این رو بسیاری از مردم خواهان زندگی در این منطقه هستند. به همین دلیل محله نواب و اطراف آن را جزو محله‌های پرتراکم و پرجمعیت می‌شناسند. به دلیل جمعیت بالای این منطقه امکانات رفاهی بسیاری در کوچه پس کوچه‌های آن برای مردم وجود دارد. به صورتی که مردم این منطقه لازم نیست هیچ‌گونه نیازی را خارج از محلهٔ خود رفع کنند. تنوع و گستردگی محصولات در این منطقه سبب شده که کسب و کارهای بسیاری نیز در اطراف بزرگراه نواب متمرکز شوند.

تاریخچه محله نواب

گفته شده که محلهٔ نواب جزو زمین‌های موقوفهٔ فردی به نام مولاوردیخانی بوده است. کم کم از سال ۱۳۳۵ ساخت‌وساز در این محله رونق گرفت. جالب است بدانید که زمین‌های محلهٔ نواب ابتدا کاربری کشاورزی داشتند. طرح احداث بزرگراه نواب هم در سال ۱۳۴۴ تصویب، اما اجرای آن چند دهه بعد انجام شد.

بعد از انقلاب اسلامی ۵۷، شهرداری دو پروژهٔ عمرانی بزرگ انجام داد. اولی ساختن بزرگراه نواب صفوی بود. حدود ۲۰ سال پیش، خیابان‌های پایتخت مثل امروز شلوغ نبودند. به طوری که راحت می‌شد از خیابان آزادی به خیابان‌های جنوب سلسبیل یا شرق تهران رفت‌وآمد نمود. هنوز ساختن مجتمع‌ها و ساختمان‌های چند طبقه و متراکم در محله‌های قدیمی باب نشده بود. با آنکه تهران در آن موقع شلوغ و پرترافیک نبود؛ اما پایتخت همواره در چرخهٔ تغییر پیشتاز بوده و هست. در هر حال در همان زمان خیابان باریکی به نام نواب صفوی احداث شد.

پس از جنگ و شلوغی شهرها، مردم برای دسترسی به محله‌های جنوب شهر باید از خیابان طولانی و باریک نواب گذر میکردند. این خیابان از حوالی میدان لولاگر شروع میشد و به بیابان‌های جنوب تهران میرسید. درنهایت در سال ۱۳۶۹، اجرای بزرگراهی برای اتصال شمال به جنوب تهران در ادامه بزرگراه شهید چمران، تصویب و اجرا شد. این بزرگراه اکنون با طول ۵/۵ کیلومتر، یکی از شریان‌های اصلی تهران محسوب میشود. شریانی که با احداث تونل توحید در سال ۱۳۸۸، نقش خود در هدایت بار ترافیکی را افزایش داد.

یکی از ویژگی‌هایی محلهٔ نواب که آن را در یادها ماندگار می‌کند، ساختمان‌های یک شکل صورتی رنگی است که در کنار هم ساخته شده‌اند. نواب، ابتدا محلهٔ باریک و تنگی بود؛ اما با احداث این مجتمع‌ها، کمی از فضای قبلی این محله تغییر نمود. البته لازم به ذکر است که هنوز هم خیابان‌های تنگ و باریک در محلهٔ نواب وجود دارد.

داربست در نواب

  مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله نواب میباشد. شهروندان محله نواب جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در نواب و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در اکباتان ، نصب داربست در جنت آباد ، نصب داربست در شهران ، نصب داربست در خیابان شیراز ، نصب داربست در گاندی