نصب داربست در خیابان شیراز

نصب داربست در خیابان شیراز

خیابان شیراز شهر تهران یکی از خیابان‌های مهم در منطقه 3 پایتخت به حساب می آید. خیابان شیراز شمالی به دو محله ملاصدرا و ونک دسترسی دارد. دیگر خیابان‌های گلشن، خوارزمی، شاد و پردیس شرقی، راه دسترسی شما به این خیابان میباشد.

ردپای بافت سبز و قدیمی این منطقه هنوز هم چشم‌نواز میباشد و باعث شده که محله‌های منطقه سه برای سکونت و خرید خانه بسیار دل‌پذیر باشند. بطور کلی محله‌های موجود در منطقه 3 شهر تهران، به دلیل آب و هوای مناسب، امکانات کافی و متنوع، آرامش و اصالت خود مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار گرفته است.

همانطور که بررسی کردیم، خیابان شیراز شمالی به محله ملاصدرا و ونک دسترسی دارد. همین موضوع روی قیمت ملک در این خیابان تاثیر بسزایی گذاشته‌ است. در این محله هم مانند محله‌های دیگر، ساخت آپارتمان‌های لوکس و مدرن به کرات به چشم میخورد.

برای رفت آمد به محله سیراز اگر خودروی شخصی دارید، برای دسترسی به این خیابان، بزرگراه کردستان و بزرگراه چمران وجود دارد. اگر هم خواهان رفت و آمد با وسایل نفلیه عمومی میباشید، تاکسی و بی‌آرتی‌های راه‌آهن_تجریش، ایستگاه مترو حقانی و ایستگاه مترو میدان جهاد برای شما عزیزان مناسب می باشد

از جمله امکانات درمانی محله شیراز شمالی می‌توان به دندانپزشکی فرایش، کلینیک غرب، درمانگاه بقیه‌الله الاعظم و کلینیک تنفس اشاره نمود. پارک آب و آتش، پارک طالقانی، بوستان سئول و بوستان سید جمال الدین اسدآبادی، مجتمع‌ تجاری ونک و مرکز خرید خورشید نیز به خیابان شیراز شمالی بسیار نزدیک میباشند.

داربست در خیابان شیراز

  مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله شیراز میباشد. شهروندان خیابان شیراز جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در خیابان شیراز و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در اکباتان ، نصب داربست در جنت آباد ، نصب داربست در شهران  ، نصب داربست در گاندی ، نصب داربست در اندرزگو