نصب داربست در گاندی

محله گاندی یکی از معروف‌ ترین محله های شهر تهران است که در منطقه 3 و 6 واقع شده است. به‌عبارتی در شرق محله ونک و مرز میان منطقه 6 قرار گرفته است. محله گاندی از شمال بزرگراه حقانی، از جنوب با بزرگراه سردار سلیمانی، از شرق با بزرگراه مدرس و از غرب با خیابان ولیعصر مجاورت دارد. به‌ علاوه در مجاورت محله‌های یوسف آباد، محله ونک، محله داوودیه، محله نیلوفر، محله ظفر، محله سید خندان، محله آرژانتین و محله توانیر قرار گرفته است.

خیابان گاندی پس از خیابان جردن مشهورترین خیابان محله گاندی است. خیابان گاندی به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم‌بندی می‌شود که گاندی شمالی در بلوار میرداماد و گاندی جنوبی در خیابان حقانی قرار دارد. از خیابان‌های معروف گاندی می‌توان به خیابان جردن (بلوار نلسون ماندلا) و چهارراه جهان کودک اشاره نمود.

خیابان گاندی به مناسبت بزرگداشت ماهاتما گاندی رهبر سیاسی و معنوی هندوستان نام گذاری شده است. مهاتما گاندی ملت هند را در راه مبارزه با استعمار امپراطوری بریتانیا رهبری و در نهایت کشور هند در سال ۱۹۴۷ از سلطه امپراطوری آزاد و کشوری مستقل شد.

محله گاندی به دلیل قرار گرفتن در بین بزرگراه های سردار سلیمانی ، بزرگراه مدرس ، بزرگراه حقانی و خیابان ولیعصر دارای دسترسی بسیار مناسبی است. مهمترین دسترسی به این محله از میدان ونک و بزرگراه حقانی است. بزرگراه همت و بزرگراه سردار سلیمانی و خیابان ولیعصر نیز دسترسی های خوبی را برای این محله ایجاد کرده است و به همین دلیل این محله از نظر دسترسی های خوب به مراکز تجاری و مراکز تفریحی و گردشگری شهر تهران ، جزو محلات بسیار خوب تهران میباشد.

با توجه به نوسازی های انجام شده در سال های اخیر، بافت شهری این محله کاملا منظم و شطرنجی بوده و با رشد بلند مرتبه سازی در محدوده، تراکم ساختمانی در آن بسیار زیاد است. وجود دو سفارتخانه، سازمان بین المللی، پارک ساعی و بافت رو به افزایش تجاری- اداری در محله، سبب شده تا محدوده به یکی از محلات پرتراکم تبدیل گردد. به دلیل موقعیت قرارگیری و وجود بزرگراه هایی چون مدرس، رسالت و همت، بافت غالب محله تجاری و اداری بوده و اغلب ساکنان از اهالی قدیمی محله اند که حاضر به ترک آن نیستند. قسمتی از آپارتمان های مسکونی نیز در خیابان گاندی قرار گرفته اند.

نصب داربست در گاندیداربست در خیابان گاندی

  مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله گاندی میباشد. شهروندان خیابان گاندی جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در خیابان گاندی و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در جنت آباد ، نصب داربست در شهران ، نصب داربست در اندرزگو ، نصب داربست در شهرک استقلال