نصب داربست در نازی آباد

نام محله نازی آباد برای تمام تهرانی ها نامی بسیار آشنا است. این محله در منطقه ۱۶ شهرداری تهران قرار گرفته است و در زمره قدیمی‌ترین محله‌های تهران استقرار گرفته است که در جنوب شهر واقع شده . در محله نازی آباد ۷۰ میدان قرار دارد و به همین دلیل نیز به لحاظ استاندارهای شهری و بافت محله در مقایسه با دیگر محلات جنوب شهر ظاهر زیباتری دارد.

محله نازی آباد در شمال به محله جوادیه و در غرب به محله خانی آباد شمالی و در جنوب به محله یاخچی‌آباد و بهمنیار و از شرق به علی‌آباد و نازی‌آباد شرقی امتداد میابد.

در گذشته در این منطقه از تهران روستایی با نام ناز آباد قرار داشت که توسط ناصرالدین شاه این محله خریداری شده بود و در آن قصری ساخته شده بود که بعدها تبدیل به پارک شد. بعد از مدتی و در سال ۱۳۳۴ این محله به محلات جنوبی تهران اضافه شد و اسم آن از نازآباد به نازی آباد تغییر پیدا کرد.

در سال ۱۳۲۰ محله نازی آباد به شکل مسکونی درآمد. به این صورت که در دوران نخست وزیری محمد علی فروغی دولت تصمیم گرفت تا در زمین‌های این محدوده هزار دستگاه واحد مسکونی با قیمت ارزان بسازد. ساخت و ساز در این زمین‌ها توسط شرکت بیمه ایران انجام شد و دلیل انتخاب این محل برای ساختن واحدهای مسکونی از آن جهت بود که این منطقه با توجه به نزدیکی به ایستگاه راه آهن، کارخانه بلور سازی، سیلو و موسسات صنعتی دیگر نیازمند محلی برای سکونت کارگران این موسسات بود.

نازی آباد نسبت به مناطق  دیگر در جنوب شهر تهران  از بافت جدیدتر ، نوسازتر و سرسبز تری برخوردار است . این محله  شامل پارک های محلی ، بازارها و پاساژهای بسیاری است. تاریخچه این محل به بیش از ۲۰۰ سال میرسد . با این حال به نظر می رسد که نازی آباد نوسازترین منطقه جنوب شهر تهران است .

نصب داربست در نازی آباد

داربست در نازی آباد

   مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله نازی آباد میباشد. شهروندان این محله جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در نازی آباد  و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در جردن ، نصب داربست در انقلاب ، نصب داربست در جوادیه ، نصب داربست در پیروزی ، نصب داربست در نظام آباد