نصب داربست در پیروزی

محله پیروزی در شرق تهران واقع شده است و شامل قسمتی از مناطق ۱۳ و ۱۴ است. این محله به دلیل روحیه مذهبی ساکنان و مشارکت آن‌ها در مسائل محله، معروف به دارالمؤمنین شده است.

این محله قدیمی شهر تهران از جنوب به بزرگراه محلاتی، از شمال به خیابان ۵/۳۱ نیرو هوایی، از شرق به بزرگراه بسیج و از  غرب به میدان شهدا (ژاله سابق) امتداد میابد

برخی مورخین معتقدند خیابان پیروزی در زمان قاجار تأسیس شد. در آن زمان یکی از شاه‌های قاجار برای اینکه به راحتی بتواند به شکار در منطقه دوشان‌تپه (کوه‌های شرقی تهران امروز و نزدیک‌ترین کوه به تهران قدیم) برود از دروازه دوشان تپه(میدان شهدای امروزی) تا ارتفاعات دوشان تپه مسیر یا جاده‌ای کشید که به جاده دوشان تپه معروف شد.

 این مسیر در زمان پهلوی به خیابان فرح آباد تبدیل شد و سکونت در آن نیز افزایش یافت تا محله فرح آباد شکل گیرد. از آنجا که در سال‌ ۱۳۵۷ به دلیل واقع شدن نیروی هوایی در فرح‌آباد، تحرکات انقلابی افزایش یافت و شروع انقلاب از آنجا سرچشمه گرفت، پس از پیروزی انقلاب اسلامی این خیابان را پیروزی و کل این منطقه یا محله را هم پیروزی نامیدند.

خیابان پیروزی تهران با اینکه قدمت زیادی دارد اما با وجود رونق خرید و اجاره آپارتمان، بافت خانه‌ها و آپارتمان‌های این محله هر روز مدرن‌تر می‌شود و در کنار خانه‌های قدیمی‌تر بافت متفاوتی را ایجاد می‌کند. در این محله خانه‌های قدیمی و سنتی در کنار آپارتمان‌های لوکس و نوساز قرارگرفته‌اند.

نصب داربست در پیروزی

داربست در پیروزی

   مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله پیروزی میباشد. شهروندان این محله جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در پیروزی  و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در جردن ، نصب داربست در انقلاب ، نصب داربست در جوادیه ، نصب داربست در نظام آباد