نصب داربست در جوادیه

این محله در جنوب غربی میدان راه‌آهن تهران واقع شده بنابراین در جنوب تهران و در منطقه 16 قرار گرفته است.

این محله مانند یک پنج‌ ضلعی است که از جنوب غربی و غرب به بزرگ‌ راه نواب، از جنوب به بزرگ‌ راه تندگویان، از شرق به بلوار دشت آزادگان و از شمال به خط راه‌آهن منتهی میشود.

به دلیل دسترسی مناسب به بزرگراه‌های اصلی می‌توان به‌راحتی به قسمت‌های دیگر تهران دسترسی داشت.

مساحت این محله در حدود 99.2 کیلومترمربع و جمعیتی در حدود 500 هزار نفر دارد که معادل 1200 خانوار است.

محله جوادیه یکی از مشهورترین محله های جنوب شهر تهران است و با قدمتی نزدیک به ۷۰ سال از محله های قدیمی تهران نیز به حساب می آید. جوادیه در گذشته زمین زراعی بوده و بر خلاف محله ­هایی چون نازی­ آباد، علی ­آباد و یاخچی ­آباد روستا نبوده است. مالک تمامی زمین­های جوادیه شخصی به نام جواد فردانش بوده است.
جواد فردانش، در سال ۱۲۹۴ در شهر تهران به دنیا آمد و پدرش از تجار بزرگ زمان خود بود. جواد فردانش پس از اینکه تحصیلات خود در رشته مهندسی الکترونیک  در آلمان را به اتمام رساند به ایران بازگشت.
بخشی از زمین­های جوادیه از پدرش به او ارث رسیده بود و بخش دیگرش متعلق به عمویش بود که “حاج آقا بزرگ” نام داشت. جواد فردانش از عمویش وکالت گرفت تا زمین­ها را بفروشد. او در سال ۱۳۲۰به همراه شخصی به نام “حاج آقا علی­اصغر دادفر” که از نزدیکان همسر نخست فردانش به حساب می­ آمد، کار آبادسازی محله جوادیه را آغاز نمود.
فردانش زمین­ها را قطعه قطعه نموده و در اختیار مردم این محله می­گذاشت. به برخی می­بخشید و به برخی دیگر، از قرار متری یک تومان، ۲ تومان و ۵ تومان می­فروخت اما باز هم مصالح را به رایگان به آن­ها می­داد.
فردانش زمین­ها را در قطعات ۱۲۰ متری تقسیم نموده و با خیابان­ کشی و تهیه نقشه به مردم واگذار می­کرد. جواد فردانش در ابتدا قصد بخشیدن تمام زمین­های خود را نداشت اما وقتی استقبال مردم و نیاز آن­ها را دید تا آخرین قطعه زمین­هایش را به مردم واگذار کرد و پول اندکی را که از فروش بعضی قطعات به دست آورده بود برای کار آباد سازی این محله صرف کرد.

نصب داربست در جوادیه

داربست در جوادیه

   مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله جوادیه میباشد. شهروندان این محله جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در جوادیه و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در جردن ، نصب داربست در انقلاب ، نصب داربست در نازی آباد ، نصب داربست در پیروزی