نصب داربست در جردن

مجله جردن  در شمال  شهر تهران قرار دارد که از مناطق لوکس، پر ترافیک و شلوغ  پایتخت به حساب می آید. این منطقه از لحاظ وسعت از بزرگ ترین منطقه های شهر تهران است و به دلیل وجود فضا های سبز زیاد و وجود بوستان و پارک های بی شمار (حدود 73 پارک)، سر سبز ترین منطقه شهر تهران است. این منطقه در منطقه 3 و منطقه 1 و منطقه 6 شهرداری تهران  واقع شده است. که بزرگ ترین محدوده آن در منطقه سه دارد.

علت نام گذاری جردن به دلیل نام موسس دبیرستان البرز در تهران و آموزشکده آمریکایی که دخترانه بود نام گذاری شد. نام ایشان آقای مارتین جردن بود. بعد از سال 57 و بعد از انقلاب اسلامی این محله را تغییر نام دادند و به نام بلوار آفریقا نامیده شد. بعد از گذشت چندین سال نام این محله مجدد به نلسون ماندلا تغییر نام یافت.

محله جردن دارای چند بخش و عناصر اصلی است. از لحاظ موقعیت مکانی، خیابان آفریقا در قسمت شمالی این منطقه قرار گرفته است که این خیابان در امانیه قرار دارد. خیابان کاووسیه قسمت بعدی است که از بزرگراه رسالت تا خیابان جهان کودک قرار گرفته است و خیابان اسفندیار نیز در جردن قرار دارد.

در این بین خیابان های اصلی، مراکز درمانی و فرهنگی،مراکز خرید و پاساژ ها، بوستان ها، هتل ها و ساختمان های معروف از مهم ترین عناصری در ارتباط با بلوار جردن است که زمانی به بزرگراه آفریقا تغییر داده شده و در حال حاضر با نام نلسون ماندلا شناخته میشود.

خیابان جردن به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم میشود که در امتداد یکدیگر نبوده و توسط بزرگراه مدرس از یکدیگر جده میشوند. در نتیجه دسترسی قسمت شمالی خیابان جردن (بلوار نلسون ماندلا) از طریق خیابان فرشته، پل پارک وی و محله الهیه تهران ممکنه بوده، و ضلع جنوبی آن که در مجاورت محله امانیه قرار دارد. به میدان آرژانتین و ابتدای بزرگراه قاسم سلیمانی منتهی می شود.

از سمت غرب خیابان ولیعصر (عج) و میدان ونک، و از ضلع شرقی بزرگراه مدرس، بزرگراه حقانی و بلوار میرداماد از دسترسی به جردن را امکان پذیر میسازند.

نصب داربست در جردن

داربست در جردن

   مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله جردن میباشد. شهروندان این محله جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در جردن و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط نصب داربست در جوادیه: نصب داربست در جوادیه