نصب داربست در نظام آباد

نصب داربست در نظام آباد

محله نظام‌آباد تهران نام یکی از محله‌های اصیل و قدیمی در شرق پایتخت است که در منطقه‌های ۷ و ۸ شهرداری تهران واقع شده است. این محله بیشتر از ۶۰ سال است که شکل گرفته و اوایل جزو محله نارمک به حساب می آمد اما با گذشت زمان و شروع ساخت و سازها از سال ۱۳۴۰، به صورت محله‌ای مستقل شناخته میشود. امکانات محله نظام‌آباد و همچنین دسترسی محله نظام‌آباد سبب شده تا درخواست خرید و فروش و اجاره خانه در این محله رو به افزایش رود. از خیابان‌های مهم محله نظام‌آباد می‌توان به خیابان شهید مدنی و خیابان سبلان اشاره نمود و همچنین مهمترین میدان این محله میدان امام حسین (ع) است. نظام آباد از شمال با مجیدیه از شرق با نارمک و وحیدیه، از غرب با خواجه نظام و محله پلیس و از جنوب با محله امام حسین همسایه است.

تاریخچه محله نظام‌آباد

قبل از سال ۱۳۲۰ زمین‌های محله نظام‌آباد بصورت تپه ماهور و زمین‌های بایر بود و تنها یك آبادی كوچک به نام حسین آباد وجود داشت. بعدها ناصرالدین شاه کاخ عشرت آباد را مجاور این محله بنا نمود که در زمان رضاشاه این کاخ به پادگان تبدیل شد. علت نام گذاری این محله هم به موضوع حضور نظامیان در این منطقه باز میگردد.

با آغاز ساخت پادگان عشرت آباد بسیاری از مردم شهرهای اطراف تهران برای کار به این محل مهاجرت كردند. بنابراین ساکنان اولیه محله بیشترکارگران بودند و از شهرهای اراک، اصفهان، سبزوار و اطراف آن به تهران آمده بودند.

محله نظام‌آباد از محله‌های کهن تهران میباشد و قدمتی بیش از ۶۰ سال دارد. اولین ساختمان‌های مسکونی در سال‌های دهه ۱۳۳۰ ساخته شدند. از سال ۱۳۳۵ با واگذاری زمین و آغاز ساخت‌وساز، روند ساخت واحدهای مسكونی سرعت گرفت.

داربست در نظام آباد

   مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله نظام آباد میباشد. شهروندان این محله جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در نظام آباد  و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در جردن ، نصب داربست در انقلاب ، نصب داربست در جوادیه ، نصب داربست در افسریه ، نصب داربست در پیکان شهر