نصب داربست در انقلاب

محله‌ انقلاب تهران یکی از معروفترین و قدیمی ترین محله های شهر تهران است که در بین دانشجویان بسیار طرفدار دارد . از قدیم محله ی انقلاب را با کتابفروشی هایش ، دانشگاه تهرانش و کافه های بسیار زیادش می شناسند . دسترسی این محله بسیار خوب است و ایستگاه مترو و BRT هم دارد . همسایه های محلی انقلاب عبارتند از سمت شرق به خیابان فلسطین ، سمت غرب به خیابان کارگر ، سمت شمال با خیابان انقلاب و سمت جنوبی آن با خیابان جمهوری اسلامی .محله‌ی انقلاب در ناحیه‌ی ۱ منطقه‌ی ۱۱ شهرداری و مرکز شهر تهران قرار گرفته است.

محله‌ی انقلاب بورس کتاب تهراشن است و دارای تعداد بسیار زیادی فروشگاه و پاساژهای کتابفروشی می‌باشد. بنابراین بافت این محله تا حدود بسیار زیادی تجاری-اداری هست. اما در کوچه‌های آن منازل مسکونی که ترکیبی از خانه‌های قدیمی و نوساز هستند مشاهده می‌شود. نکته دیگر در مورد این محله تعدد خوابگاه های دانشجویی است که به دلیل نزدیکی به دانشگاه‌ها در اینجا تاسیس شده‌اند

نام پیشین خیابان انقلاب ، خیابان شاهرضا بوده است که پس از پیروزی انقلاب این خیابان به انقلاب تغییر نام داده شده است. خیابان انقلاب به دلیل میزبانی دانشگاه تهران و فروشگاه‌های بزرگ کتاب و نشریات، از خیابان‌های شاخص تهران جهت برگزاری راهپیمایی‌ها و از کانون‌های گردهمایی‌های خیابانی به حساب می‌آید.

نصب داربست در انقلاب

داربست در انقلاب

   مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله انقلاب میباشد. شهروندان این محله جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در انقلاب و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط  : نصب داربست در جردن ، نصب داربست در جوادیه