نصب داربست در اندرزگو

اندرزگو نام یکی از خیابان‌های شمالی شهر تهران است که در منطقه یک شهرداری تهران واقع شده است. محله اندرزگو تهران از شمال به فرمانیه، از جنوب به چیذر، از شرق به تقاطع کامرانیه و فرمانیه و از غرب به تقاطع کاوه و صبا منتهی میشود. نام‌گذاری این محله به افتخار سید علی اندرزگو که یک چریک مبارز با  رژیم پهلوی بوده است انجام گرفته است.

محله اندرزگو همانند بسیاری از محله‌های قدیمی شمال شهر تهران، ترکیبی از بافت قدیمی و مدرن را شامل میشود. در کوچه‌های این محله ممکن است وجود یک ساختمان خیلی بلند در کنار ساختمان دو طبقه کوچک و یا خانه ویلایی توجهات بسیاری را به سوی خود جذب کند.

ساخت این محله از سال ۱۳۸۳ آغاز شده است و در سال ۱۳۸۵ به اتمام رسیده است.  طول بلوار اندرزگو واقع در این محله حدود ۳ کیلومتر میباشد در صورتی که عرض آن به ۳۵ متر میرسد.

وجود آبمیوه فروشی‌ها و رستوران‌های فست فود واقع در این محله مدرن باعث شده است این محله به عنوان یکی از مراکز اصلی جهت تفریحات شبانه جوانان شناخته شود. دلیل وجود بار ترافیکی بسیار سنگین موجود در این محله در شب‌ها همین موضوع میباشد.

محله اندرزگو مثل سایر محله‌های منطقه یک شهر تهران دارای دسترسی نسبتا مناسبی میباشد. بلوار اندرزگو از طریق خیابان‌های کامرانیه جنوبی، کاوه و قیطریه به بزرگراه صدر متصل میشود. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به محله اندرزگو، ایستگاه مترو قیطریه میباشد که متعلق به خط یک قطار شهری تهران است.

این محله را به افتخار سید علی اندرزگو، چریک مبارز با رژیم پهلوی، نام‌گذاری کرده‌اند. از مهم‌ترین محله‌های هم‌جوار محله اندرزگو، می‌توان کامرانیه، فرمانیه، قیطریه و چیذر را نام برد.

نصب داربست در اندرزگو

داربست در خیابان اندرزگو

  مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله اندرزگو میباشد. شهروندان خیابان اندرزگو جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در اندرزگو و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در اکباتان ، نصب داربست در شهرک استقلال