نصب داربست در شهرک استقلال

محله شهرک استقلال در شهر تهران و در محدوده‌ی غربی  تهران بزرگ  واقع شده است. این محله در منطقه ۲۱ شهرداری تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان دستواره،  آزادراه تهران – کرج،  آزادراه کرج – تهران و بزرگراه فهمیده، از شرق با بزرگراه آزادگان، از جنوب با بزرگراه فتح و از غرب با خیابان سپاه اسلام محدود شده است و با محله‌های ‌دریاچه شهدای خلیج فارس، شهرک صدرا، خلیج فارس شمالی، کوهک، تهرانسر شمالی، شهرک دانشگاه تهران، شهرک آزادی، شهرک دانشگاهی، تهرانسر غربی، باشگاه نفت، شهرک دریا مجاورت دارد. این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد قرار ندارد و از اماکن مهم این محله می‌توان به بوستان بادران، موزه خودروهای تاریخی ایران، بوستان استقلال شهرک استقلال،  پارک شهرک استقلال، بوستان اقاقیا، بوستان نسترن، بوستان دستواره و استخر اشاره نمود.

شهرک استقلال به دلیل قرارگیری در محدوده ای صنعتی ، اغلب دارای خیابان های خلوت است و بخصوص در شب که ساعت کاری صنایع پایان یافته است ، اهالی آرامش بی‌نظیری را کسب می‌کنند.

در گذشته به‌ خصوص در دوران سلطنت سلسله قاجار محدوده شهرک استقلال و تهرانسر کنونی و نواحی اطراف آن جزو شکارگاه‌های سلطنتی محسوب می‌شده‌است. همچنین وجود چشمه‌ای در اطراف اتوبان آزادگان در نزدیکی باعث مهم‌تر شدن این منطقه بوده‌است.

ساخت شهرکی مسکونی در جنوب بزرگراه لشگری کنونی ، به اوایل دهه ۶۰ خورشیدی و پس از انقلاب اسلامی باز میگردد ، زمانی که گسترش صنایع در اطراف تهران هر روز بیشتر میشد و کارمندان ناچار به طی کردن مسیر طولانی تا محل کار یا خانه بودند . بنابراین مسکونی شدن این منطقه ، سابقه ای ۴۰ سال دارد .

داربست در شهرک استقلال

  مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز شهرک استقلال میباشد. شهروندان این شهرک جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در شهرک استقلال و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در اکباتان | بهترین شرکت داربست در تهران