نصب داربست در پیکان شهر

پیکان‌شهر نام شهرکی است که در منطقه 22 شهرداری تهران قرار گرفته است. شهرک پیکان شهر، در محدوده‌ی جنوبی منطقه واقع شده است. سال ۱۳۴۶ «شهرک پیکان شهر» در منطقه ۲۲ برای تامین مکان استراحتگاهی کارگران شرکت خودروی سازی، ساخته شد.

مسیر دسترسی به این شهرک از طریق آزادراه تهران-کرج است. این شهرک در ابتدا به منظور سکونت کارکنان شرکت صنعتی ایران خودرو به صورت بلوک‌های مسکونی طراحی و احداث شد، اما در سال 1383 این واحدها در مزایده‌ای به فروش رسیدن. شهرک پیکان شهر در غرب پارک جنگلی چیتگر، واقع شده و دارای مراکز خرید و فضای سبز شهری مطلوبی است.

از جمله مکان‌های دیدنی و علمی پیکان شهر میتوان به باغ گیاه شناسی در این منطقه اشاره کرد. جالبه بدونین در فاصله‌ی نه چندان دور از این باغ گیاه شناسی، دریاچه‌ای هم وجود داره.

همچنین یک موزه گیاه شناسی هست که برای علاقه‌مندان به این حوزه، مکانی جذاب و دیدنی است. گفتنی است، باغ ملی، بازارچه پیکان شهر، رستوران باغ ایرانی و پارک قنبر از مکان‌های جالب دیگه در شهرک پیکان شهر است.

پیکانشهر یک شهرک مسکونی واقع در منطقه ۲۲ تهران است که با وسعتی معادل ۱/ ۲۲ هکتار در حال حاضر حدود ۱۴۰۰ واحد مسکونی دارد و جمعیتی نزدیک سه‌‌‌هزار و ۶۰۰ نفر در آن ساکن هستند. ساختمان‌‌‌های واقع در این شهرک چهار طبقه است.

نصب داربست در پیکان شهر

داربست در پیکان شهر

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله پیکان شهر میباشد. شهروندان این محله جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در پیکان شهر  و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در جردن ، نصب داربست در توانیر ، نصب داربست در خاوران