نصب داربست در نیرو هوایی

نصب داربست در نیرو هوایی

خیابان نیروی هوایی در سمت شرق استان تهران قرار دارد، محله ایی با نام نیرو هوایی قرار دارد که قسمتی از منطقه 13 تهران می باشد .

خیابان نیرو هوایی از قسمت جنوب به خیابان پیروزی از شرق به خیابان 30 متری نیروی هوایی از غرب به خیابان دهقان از شمال به پادگان نیرو هوایی تهران متصل است.

در سال 1340 شمسی به دلیل سکونت افسران و درجه داران نیروهوایی ارتش در این محل و قرارگیری پادگان نیروی هوایی، به نام محله نیروی هوایی شناخته میشد که بعد از چندین دهه همچنان با این نام معرفی می شود.

محله نیروی هوایی به صورت خیلی منظمی تشکیل شده است به این صورت که خیابان های اصلی این محله شمالی-جنوبی می باشد و کوچه های فرعی آن به صورت شرق به غرب می باشد

این محله بیشتر نظامی‌ بوده و اکثر ساکنان آن را نظامیان و درجه داران ارتش تشکیل می‌دهند. خیابان‌های پنجم و ششم این محله بسیار معروف است و اکثر مراکز تجاری و اداری در این دو خیابان قرار دارد. سیمتری نیرو هوایی یکی از محلات شلوغ تهران است و در روز این شلوغی به اوج خود می‌رسد. بارش برف می‌تواند در حرکت و رفت و آمد ساکنین محله اختلال ایجاد کند که البته با مدیریت شهری می‌توان این مسئله را برطرف کرد.
در محلۀ سی متری نیروی هوایی امکانات زندگی به شکل عالی متمرکز شده است. این محله بیشتر به صورت شطرنجی شکل گرفته است. اگرچه منطقه، نظامی ‌است ولی با این وجود امکانات عالی برای ساکنین مدنظر گرفته شده تا راحتی و رفاه ساکنین از هر جهت تامین شده باشد. امکانات این محله از هر لحاظ تکمیل است و در حوزه‌های درمانی، مذهبی، رفاهی و… نیاز ساکنان و خریداران خانه در سی متری نیرو هوایی را تامین می‌کند.

داربست در نیرو هوایی

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله نیرو هوایی میباشد. شهروندان این محله جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در نیرو هوایی  و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در خاوران ، نصب داربست در جیحون ، نصب داربست در مطهری ، نصب داربست در نبی اکرم