نصب داربست در نبی اکرم

نصب داربست در نبی اکرم

محله نبی اکرم در منطقه 14 شهرداری تهران واقع شده است. این محله از نظر موقعیت جغرافیایی در محدوده شرق تهران گرفته است. جالب است بدانید نام این محله از مسجدی به نام نبی اکرم اقتباس شده است. از سالیان گذشته در نبی اکرم دو باغ وجود داشت، باغ اناری که اکنون آن را با نام بوستان سهند می‌شناسند و دیگری باغ آمریکایی‌ها که گردشگران برای انجام بازی گلف به آنجا تردد میکردند.

این محله از شرق به خیابان نبرد، از غرب به خیابان شاه آبادی، قره یاضی، خیابان رضایی، دهم فروردین، خیابان تاجری و خیابان داوودآبادی، از جنوب به میدان تفحص، خیابان سهیل و خیابان مونسان امتداد میابد. این محله در مجاورت محلات پرستار، صد دستگاه و شیوا قرار دارد. میانگین قیمت خرید آپارتمان در این محله نسبت به سایر مناطق پایین است. لازم به ذکر است که محله بنی اکرم 15165 نفر جمعیت دارد. همچنین وسعت آن نیز حدود 9/31 هکتار تخمین زده شده است.

این منطقه از نظر دسترسی به خطوط مترو، خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی از بهترین موقعیت برخوردار است. این محله از سمت شرق با بزرگراه بسیج از سمت غرب با بزرگراه امام علی و از سمت جنوب با بزرگراه محلاتی و از شمال با خیابان پیروزی و دماوند احاطه شده است. همچنین وجود چهار ایستگاه متروی پیروزی، متروی نیروهوایی، متروی نبرد، متروی ابن سینا و متروی شهدا موجبات دسترسی آسان و راحت ساکنین این محله را فراهم کرده است.

این محله امکانات رفاهی و مذهبی و آموزشی و تاریخی بسیاری را در خود جای داده است. این امکانات شامل مرکز خرید کوروش، رستوران و تهیه غذای گلستان، سرای محله، قنات سلیمانیه و زورخانه شیر می‌شود.

داربست در نبی اکرم

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله نبی اکرم میباشد. شهروندان این محله جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در نبی اکرم  و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در نیرو هوایی ، نصب داربست در استاد معین