نصب داربست در مطهری

نصب داربست در مطهری

خیابان مطهری تهران یکی از خیابان‌های مشهور تهران است که در محدوده منطقه ۶ تهران قرار گرفته است. این خیابان را بهشت آژانس‌های مسافرتی و شرکت‌های خصوصی و ادارات دولتی می‌دانند، بسیاری از شرکت‌های خصوصی و آژانس‌های مسافرتی  این خیابان شرکت و فعالیت خود را انجام میدهند  و وجود شرکت در این خیابان را اعتباری برای خود می‌دانند. در مورد خیابان مطهری باید گفت که این خیابان پر از  هتل‌هایی است که مسافران تهران در آن‌ها اقامت دارند. خیابان مطهری مشهورترین تقاطع‌های تهران را در خود دارد و از تقاطع‌های مهم این خیابان می‌توان به تقاطع‌های ولیعصر، سهروردی، قائم مقام، مدرس، میرزای شیرازی و خیابان شریعتی نام برد. نام قدیمی خیابان مطهری، خیابان تخت طاووس بود که پس از انقلاب به افتخار شهید راه علم، به نام شهید مطهری، نامگذاری شد.

خیابان مطهری یکی از خیابان‌های شرقی غربی در مرکز شهر تهران به حساب می آید. بخشی از خیابان مطهری در منطقه ۶ تهران و بخشی دیگر در منطقه ۷ تهران قرار گرفته است. خیابان مطهری از جمله خیابان‌هایی است که کاربرد مهم آن اتصال خیابان ولیعصر به خیابان شریعتی است و این موضوع، یکی از مهمترین کارکرد‌های خیابان مطهری به حساب می آید. البته امتداد این خیابان تا بزرگراه صیاد شیرازی ادامه دارد و این موضوع نقشی بسیار حیاتی به خیابان مطهری داده است. خیابان مطهری در شمال بلوار کشاورز و جنوب خیابان بهشتی قرار گرفته است و از مهمترین خیابان‌های این محدوده از شهر تهران است. دلیل محبوبیت و تردد‌های بسیار زیاد در این محدوده تجمع ادارات و شرکت‌های دولتی و خصوصی در خیابان مطهری است. محله سهروردی، محله سنایی، محله آرژانتین، محله یوسف آباد، محله بهجت آباد و محله خیابان فاطمی، محله‌های خیابان مطهری را تشکیل می‌دهند که در اطراف این خیابان قرار دارند. با نگاهی به محله‌های خیابان مطهری می‌توان دریافت به اهمیت این خیابان پی برد و موقعیت تجاری و اقتصادی خیابان مطهری را دریافت. خیابان مطهری از جمله خیابان‌هایی است که نقش  بسیار مهمی را در این محدوده از شهر ایجاد کرده است.

داربست در مطهری

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله مطهری میباشد. شهروندان این محله جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در مطهری  و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در خاوران ، نصب داربست در جیحون ، نصب داربست در نیرو هوایی