نصب داربست در جیحون

نصب داربست در جیحون

محله‌ ای با خیابانی به نام جیحون که در گذشته معروف به خیابان استوار لشکری بود، در منطقهٔ ۱۰ شهرداری تهران واقع شده است. این خیابان در گذشته به سرهنگی یهودی تعلق داشت. بخش عظیمی از آن هم شامل باغ‌هایی پر میوه بود. باغ‌هایی که اکنون با رشد و گسترش شهرنشینی در شهر تهران تبدیل به خانه‌های مسکونی چندین طبقه شده‌اند. محله جیحون سابقه قابل‌ توجهی دارد و با امکاناتی مناسب، از محله‌های معروف منطقه ۱۰ تهران به حساب می آید.

در خیابان جیحون تقاطع‌های مهمی با دیگر خیابان‌های مهم منطقهٔ ۱۰ وجود دارد، از قبیل آن‌ها می‌توان تقاطع بهنود، طوس، دامپزشکی، هاشمی، امام خمینی، مالک اشتر، مرتضوی و کمیل را نام برد از جمله محله‌های مهم و همجوار این محله و خیابان جیحون نیز محلهٔ کارون و مرتضوی در شرق، محلهٔ زنجان و هاشمی در غرب، محلهٔ هفت‌چنار و جی در جنوب و محلهٔ دریان‌نو و شریف در شمال هستند. در این محله امکانات رفاهی، خدماتی و تفریحی مناسبی برای ساکنان فراهم شده است. همچنین دسترسی به آن از طریق خط ۲ و خط ۴ مترو تهران در ایستگاه شادمان و اتوبوس‌های تندرو نیز میسر است.

داربست در جیحون

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله جیحون میباشد. شهروندان این محله جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در جیحون  و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط :   نصب داربست در توانیر ، نصب داربست در طالقانی ، نصب داربست در مطهری