نصب داربست در فردوس

محله بلوار فردوس برای ساکنان غرب محله‌ای آشنا است. این محله با دسترسی خوبی به سایر مناطق تهران پرطرفدار است. بلوار فردوس به دو بخش بلوار فردوس شرقی و بلوار فردوس غربی تشکیل می‌شود.

تاریخچه محله فردوس

محله فردوس در گذشته دارای باغ‌ها و درختان زیادی بوده است که گذشت زمان و تراکم جمعیت،باعث تبدیل شدن این مناطق به خانه‌ها و آپارتمان‌های مدرن و نوساز شده‌اند.عمر این محله به کمتر از نیم قرن پیش برمیگردد. درگذشته کوی فردوس تهران ظاهر یکپارچه‌ای داشته است و احداث بزرگراه باعث تبدیل این بلوار به دو بخش شرقی و غربی شده است.از طرف دیگر،استقرار کارخانه تولید دارو در مهرآباد جنوبی و تمایل کارکنان برای سکونت در نزدیکی کارخانه  از دلایل جهش ناگهانی محله فردوس بوده است.

نصب داربست در فردوس

موقعیت قرارگیری محله فردوس

محله فردوس از شمال به بزرگراه حکیم، از جنوب به بزرگراه شیخ فضل الله نوری،از شرق به بزرگراه جناح و از غرب به بزرگراه باکری منتهی می‌شود.

بافت محله کوی فردوس چگونه است؟

وجود امکانات رفاهی مناسب در محله فردوس باعث شده است که مردم استقبال فراوانی از این محله داشته باشند.این محله دارای بافتی غالبا نوساز میباشد. در این محله خانه‌های بزرگ و ویلایی رفته رفته جای خود را به آپارتمان‌های جدید و چند طبقه داده‌اند.تفاوت دو بخش شرقی و غربی در محله فردوس،در ترافیک و تراکم فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و جمعیت است. بلوار فردوس غربی نسبت به بلوار فردوس شرقی محله‌ آرام‌تری است و ترافیک کمتری دارد.

خیابان‌های مهم محله فردوس

از مهم‌ترین خیابان‌های محله فردوس تهران می‌توان به خیابان سلیمی جهرمی،خیابان گلستان و خیابان ابراهیمی اشاره نمود.

داربست در فردوس

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله فردوس میباشد. شهروندان این محله جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در فردوس و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در شهرک نفت ، نصب داربست در شهرک آزادی ، نصب داربست در اوقاف