نصب داربست در شهرک آزادی

محله شهرک آزادی تهران یکی از محله‌های منطقه ۲۱ شهرداری تهران است. شهرک آزادی شمالی‌ترین محله منطقه ۲۱به حساب می آید. این محله را می‌توان از بهترین محله‌های منطقه ۲۱ شهر تهران نام برد. از ویژگی‌های محله شهرک آزادی می‌توان به دسترسی‌های بسیار مناسب، امکانات شهری قابل قبول، تراکم متناسب شهری، خیابان کشی‌های عریض و عدم وجود ترافیک در محدوده محله اشاره کرد. قیمت آپارتمان و خانه ویلایی در شهرک آزادی تهران به دلیل این موارد در چند سال اخیر رشد بسیار فراوانی را داشته است و تبدیل به گرانترین محله منطقه ۲۱ شده است.

محله شهرک آزادی از شمال با بزرگراه فهمیده، از جنوب با بزرگراه لشگری، از غرب با بزرگراه آزادگان و از شرق با بلوار شیشه مینا محدود شده و با محله‌های تهرانسر، محله بلوار فردوس، شهرزیبا، شهرک اکباتان و محله چیتگر با این محله مجاورت دارند. در شمال این محله ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی و در شرق آن نمایشگاه هوایی قرار گرفته است.

نصب داربست در شهرک آزادی

تاریخچه شهرک آزادی

محله شهرک آزادی در گذشته جزء اراضی روستای کن بوده است. این منطقه بیشتر برای چرای دام‌ها مورد استفاده قرار میگرفت و نزدیکی به رودخانه کن باعث شده بود تا این منطقه دارای آب و هوای مطلوبی نیز باشد. یکی از مهمترین رویداد‌ها درباره شهرک آزادی احداث جاده مخصوص کرج بود. جاده مخصوص کرج زمین‌های زیادی را در محدوده خود تحت تأثیر قرار داد. کارخانه جات بسیاری در طول جاده مخصوص کرج احداث شد و این کارخانه جات احتیاج به نیروی کار داشتند و به همین دلیل در حوالی این کارخانه‌ها مجتمع‌های مسکونی بسیار زیادی شکل گرفتند. شهرک آزادی نیز به دلیل همین مجاورت در دهه ۴۰ روند شهرنشینی خود را آغاز نمود.
اولین و مهمترین مجتمع ساخته شده در این منطقه شهرک فرهنگیان بود. شهرک فرهنگیان را آموزش و پرورش وقت برای کارکنان خود احداث نمود و به همین دلیل نام این شهرک، شهرک فرهنگیان شد. ساخته شدن شهرک فرهنگیان تحول بزرگی را در این منطقه ایجاد کرد. پس از ساخته شدن شهرک فرهنگیان، بقیه اراضی نیز مورد توجه قرار گرفت و ساخت و ساز‌ها در این منطقه آغاز شد.

ساخته شدن مجموعه ورزشی آزادی پارک خرگوش دره و پارک چیتگر نیز تحولی بزرگ در روند شهرسازی شهرک آزادی ایجاد کرد. این منطقه با آمدن امکانات تفریحی و ورزشی همراه شد و روند شهر نشینی در آن سرعت بیشتری گرفت تا پس از چندی مبدل به منطقه‌ای مسکونی با دسترسی‌های مناسب و امکانات به روز شهرسازی گردید.

داربست شهرک آزادی

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله شهرک آزادی میباشد. شهروندان این محله جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در شهرک آزادی و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط :  نصب داربست در دیباجی