نصب داربست در اوقاف

اوقاف، محله‌ایی در شرق تهران است که در ناحیه 7 شهر تهران و جنوب منطقه 4 شهرداری تهران قرار گرفته است

محله اوقاف در شرق تهران قرار گرفته  است و از قدیم‌الایام که ساکنین اصلی آن کارکنان ارتش بودند تا به اکنون که مردم عادی هم جزو مالکین شده‌اند امکانات و دسترسی بسیار خوبی را برای مردم فراهم کرده است.

محله اوقاف قدمت زیادی ندارد اما تغییرات بسیاری را در خود داشته است و امروزه شرایط زندگی توام با آرامش را برای ساکنین دارد.

اوقاف از سمت شمال به بزرگراه شهید زین‌الدین؛ از سمت شرق به خیابان سی متری اردیبهشت، خیابان هنگام در غرب؛ بلوار دلاوران در جنوب.

در تاریخ 1356 دلیل اصلی که محله اوقاف وجه شهری به خود گرفت ساخت و سازهای متعدد در این محله بود. در آن سال‌ها خانه‌هایی که بنا شد مخصوص سکونت کارمندان ارتش بود، اما با گذشت زمان در سال 1387 این محله به دو بخش اوقاف و علم و صنعت تقسیم شد و به همین سبب اراضی این محله‌ها به مردم عادی هم واگذار می‌شد و در نهایت شاهد رونق در ساخت و ساز این محله شدیم.

محله اوقاف به دلیل قرارگیری در شمال شرقی شهر تهران از آب و هوای بسیار خوبی برخوردار است، بسیاری از ساکنین این محله را برای زندگی می‌پسندند زیرا از شلوغی به دور است و آلودگی کمتری نسبت به سایر محله‌های شهر دارد.

نصب داربست در اوقاف

داربست در اوقاف

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله اوقاف میباشد. شهروندان این محله جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در اوقاف و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در جمال زاده