نصب داربست در شهرک نفت

محله شهرک نفت تهران از محلات منطقه 5 شهر تهران است. محله شهرک نفت در کنار رود دره فرحزاد و از محلات شمالی منطقه 5 تهران محسوب میشود. محله شهرک نفت از شمال با خیابان اقبالپور و خیابان معین، از جنوب با خیابان زیتون، بلوار سیمون بولیوار، بزرگراه اشرفی اصفهانی و خیابان فکوری و از غرب با خیابان الوند محدود شده است. محله شهرک نفت محله‌های ‌پونک و شهرک المهدی مجاورت دارد.

محله نفت تهران در گذشته جزو اراضی فرحزاد بوده است. بیشتر زمین های این منطقه یونجه زار و گندمزار بود. محله شهرک نفت تا دهه های پنجاه ساخت و ساز بسیاری نداشت. دکتر اقبال مدیر عامل شرکت نفت در آن زمان بخشی از اراضی این منطقه را جهت ساخت واحدهایی مسکونی برای کارکنان شرکت نفت خریداری نمود. پس از مدتی این زمین ها قطعه بندی شده و برای ساخت واحدها در اختیار کارکنان و شرکت تعاونی مسکن شرکت نفت قرار گرفت. از دهه 60 بود که با ورود تعاونی مسکن کارکنان شرکت نفت ، ساخت و ساز و شهر نشینی در محله نفت به طور رسمی آغاز شد. با ورود تعاونی مسکن شرکت نفت این محله با نام شهرک نفت مشهور شد. در زمان تقسیم محلات در دهه هشتاد ، این محله تبدیل به محله ای مستقل شد که نام محله نفت را به خود اختصاص داد.

نصب داربست در شهرک نفت

داربست در شهرک نفت

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله شهرک نفت میباشد. شهروندان این محله جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در شهرک نفت و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط :  نصب داربست در دیباجی ، نصب داربست در اوقاف