نصب داربست در طالقانی

نصب داربست در طالقانی

محله طالقانی یا خیابان طالقانی، خیابانی است که از شرق به غربِ قسمت مرکزی شهر تهران قرار دارد. بسیاری از سازمان‌ها و ادارات دولتی مهم در این خیابان قرار دارند و این امر موجب اهمیت بیشتر محله طالقانی نسبت به اکثر محلات تهران شده است.  خیابان طالقانی از غرب به شرق  به ترتیب با تقاطع این خیابان و خیابان‌های مهم بسیاری مواجه هستیم. ابتدا تقاطع وصال شیرازی سپس خیابان فلسطین و به ترتیب خیابان ولیعصر، خیابان حافظ و بعدازآن خیابان استاد نجات اللهی، خیابان قرنی و در انتها که به شریعتی می‌رسیم، خیابان بهار. خیابان طالقانی مهم‌ترین فاکتوری که محله‌ی محل سکونت در تهران باید داشته باشد، دارد و آن دسترسی به دیگر محلات تهران، به خصوص از طریق وسایل حمل‌ونقل عمومی است. خیابان طالقانی دقیقاً در مرکز تهران قرار دارد و به دلیل اهمیت آن، محلی پررفت‌وآمد است و این موضوع از زمان پهلوی به همین منوال بوده و همواره از آن زمان نیز دچار ترافیک است. آلودگی هوای این خیابان در تقاطع مختلف خیابان‌ها با خیابان طالقانی، متفاوت است.

تاریخچه خیابان طالقانی

خیابان طالقانی در گذشته تخت جمشید نام داشت و نسبت به دیگر محلات تهران در شمالی‌ترین بخش شهر تهران قرار میگرفت. به عبارتی خیابان طالقانی شمالِ شهر تهران به حساب می آمد. در روزهای تعطیل، مردم در کنار درختان و فضاهای سبز این خیابان بساط نهار پهن میکردند و به تفریح می‌پرداختند. این خیابان بعد از انقلاب به نام فعال سیاسی و عالم فقیه ایرانی سید محمود طالقانی تغییر نام پیدا کرد. شکل‌گیری این محله با آغاز سلطنت پهلوی اول آغاز شد. احداث دانشگاه تهران، مدرسه فنی (دانشگاه امیرکبیر) و … با روی کار آمدن پهلوی دوم اطراف خیابان تخت جمشید (طالقانی) شروع به پیشرفت نمود و خیابان‌های ولیعصر، حافظ تا شریعتی شکل گرفتند و مراکز زیادی در خیابان تخت جمشید به وجود آمد اما همچنان قطب تجاری شهر، بازار بزرگ تهران بود. حدود سال ۱۳۴۱ شرکت ملی نفت در خیابان تخت جمشید بنا شد و استحکام و عظمت این ساختمان در پیشرفتِ بازرگانی خیابان تخت جمشید تغییر عمده‌ای به وجود آورد.

داربست در طالقانی

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله طالقانی میباشد. شهروندان این محله جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در طالقانی  و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در توانیر ،  نصب داربست در خاوران ، نصب داربست در جیحون ، نصب داربست در مطهری