نصب داربست در توانیر

محله توانیر تهران یکی از محله‌های منطقه ۶ شهرداری تهران است. محله توانیر  از جمله محله‌هایی است که بیشتر آن را با نام خیابان توانیر می‌شناسند. خیابان توانیر مشهورترین خیابان این محله است که در حال حاضر تغییر نام داده و اسم جدید خیابان توانیر امروزه به نام خیابان عباسپور نامگذاری شده است. میدان توانیر هم که مشهورترین میدان این محله است، به همان ترتیب با نام میدان عباسپور شناخته میشود. خیابان توانیر و محله توانیر را می‌توان از مشهورترین محله‌های منطقه ۶ تهران نام برد. قیمت آپارتمان در محله توانیر در شمار محله‌های گران قیمت تهران محسوب می‌شود و این موضوع به دلیل شرایط مناسب زندگی در توانیر است. وجود دسترسی‌های بسیار مناسب و امکانات به روز شهری از خصوصیات این محله مشهور در تهران است.

محله توانیر را به دلیل نزدیکی به میدان ونک به توانیر ونک نیز شهرت دارد. محله توانیر از شمال با بزرگراه همت، از غرب با خیابان اسدآبادی، از شرق با خیابان ولیعصر و از جنوب با خیابان آبشار امتداد میابد و با محله‌های ونک، محله گاندی، محله یوسف آباد، محله آرژانتین و محله ساعی مجاورت دارد. این محله از محله‌هایی است که دارای بافت تجاری قدرتمندی است و بسیاری از شرکت‌ها و ارگان‌های دولتی در این محله خوشآب و هوای تهران دارای دفتر هستند.

نصب داربست در توانیر

داربست در توانیر

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله توانیر میباشد. شهروندان این محله جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در توانیر  و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در پیکان شهر ، نصب داربست در خاوران ، نصب داربست در مولوی