نصب داربست در دستغیب

نصب داربست در دستغیب

محله شهید دستغیب در منطقه 9 شهرداری تهران واقع شده که از ابتدای بزرگراه سعیدی شروع شده و تا بزرگراه یادگار امام ادامه دارد. این محله از سمت شمال به خیابان هاشمی، از سمت جنوب به نهر فیروزآباد، از سمت شرق به خیابان شهیدان و از سمت غرب به بلوار آیت‌الله سعیدی امتداد میابد.

محله شهید دستغیب اغلب امکانات مورد نیاز درمانی، رفاهی، آموزشی و … را برای سکونت دارد. اما یکی از مشکلات این محله عرض کم معابر است که مشکلات ناشی از پارک حاشیه‌ خودروها برای عبور و مرور وسایل نقلیه را در پی داشته است.

یکی از کارهای جالبی که در سال گذشته در این محله انجام شد؛ رنگی-رنگی کردن برخی از کوچه‌های این محله بود. این اقدام جالب شهرداری 9 باعث شد فضای رخوت و سستی را از این محل دور شود. این اقدام شهردای با استقبال زیاد ساکنان این محله مواجه شد.

محله دستغیب در نزدیکی محله های مهرآباد شمالی ، جی ، امام زاده عبدالله ، استاد معین ، هاشمی ، زنجان ، دکتر هوشیار و مهر آباد جنوبی قرار دارد. میدان هاشمی از مهم ترین میادین استان تهران نیز در این محله قرار دارد.

داربست در دستغیب

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله دستغیب میباشد. شهروندان این محله جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در دستغیب  و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در فدک ، نصب داربست در تهران نو ، نصب داربست در توحید