نصب داربست در تهران نو

نصب داربست در تهران نو

محله تهران نو در شرق تهران و منطقه 13 شهرداری تهران قرار دارد . این محله از شمال به محله‌های نارمک، تهران‌پارس و خیابان دماوند، از شرق به پارك جنگلي سرخه حصار، از جنوب به دوشان‌تپه و خیابان پیروزی و از غرب به محله‌های نیروی هوایی و پل تهران نو امتداد میابد.

از خیابان‌ها و میدان‌های مهم تهران نو می‌توان به خیابان‌های منوچهری، جاجرود، امامت، میدان‌ اطلاعات، میدان خاقانی، میدان برادران رحیمی، میدان لوزی و میدان امامت (میدان وثوق) اشاره نمود. جالب است بدانید که خیابان دماوند یکی از مهم‌ترین و وطولانی‌ترین خیابان‌های شهر تهران به شمار میرود.

محله تهران نو یکی از خوش مسیرترین محله‌های شهر تهران است که از طریق خط یک سامانه اتوبوس تندرو تهران (تهرانپارس – میدان آزادی) و خط سه سامانه اتوبوس تندرو تهران (علم وصنعت–خاوران) و خط ۴ متروی تهران ایستگاه متروی شهید کلاهدوز که در جنوب فلکه لوزی قرار دارد قابل دسترسی عمومی است. همچنین بزرگراه یاسینی در شرق تهران نو، دسترسی مناسبی به شرق تهران برای مردم ایجاد کرده است.

محله تهران نو توسط مهندسان فرانسوی ساخته شده است. همانطور که عنوان شد محله تهران ‌نو از نظر خیابان کشی نظم خاصی دارد. این محل دارای پنج میدان اصلی به نام‌های فلکه لوزی، میدان امامت، میدان چایچی، میدان آشتیانی و فلکه اطلاعات بوده است. با امتداد اتوبان‌ باقری میدان آشتیانی از بین رفت. سایر میادین امروزه به نام‌های دیگری شناخته میشوند.

وثوق‌الدوله از رجال زمان‌قاجار بوده‌است که املاک وی در اطراف میدان امامت فعلی قرار داشته است. همچنین وی یک خانه‌ی ویلایی در اطراف این منطقه داشت که امروزه از بین رفته است. این فرد مالک بخش اعظمی از زمین های این ناحیه بود و اراضی خود را به تاجران محلی می فروخت.

داربست در تهران نو

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله تهران نو میباشد. شهروندان این محله جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در تهران نو  و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در فدک ، نصب داربست در دستغیب