نصب داربست در فدک

نصب داربست در فدک

محله فدک در منطقه 8 شهرداری تهران قرار دارد که از آب‌ وهوای بسیار خوبی برخوردار است و از شمال به بزرگراه امام علی و بزرگراه سردار سلیمانی، از شرق به خیابان سمنگان و خیابان جانبازان غربی، از جنوب به خیابان ثانی، خیابان گلستان و خیابان گلشن دوست و از غرب به خیابان مدنی و خیابان حسین صفایی متصل شده است و در همسایگی با محله‌های ‌مجیدیه، نارمک شمالی، کرمان، هفت حوض، نارمک، نارمک جنوبی، زرکش، تسلیحات، لشکر قرار گرفته است.

این محله یکی از شرقی ترین محله های شهر تهران بشمار می رود و به علت وجود درختان زیاد در این منطقه دارای آب و هوای تمیزی نسبت سایر محله های آن منطقه می باشد به همین دلیل شما با سکونت در این محله همیشه به دور از آلودگی می باشید .

این محله دارای قدمت بسیار زیادی می باشد و به قدری سالم است که به آن پاریس تهران می گفتند.

یکی از ویژگی های این محله دارای قدمت زیادی است و از هویت فرهنگی، اجتماعی ، خانوادگی بسیار خاصی بهره مند شده است .

این محله دارای وسعت کمی نیز می باشد اما دارای سوله بحران نیز میباشد که در زمان وقوع بحران های مختلف و آسیب دیدگی های خاصل از این بحران ، برای ساکنین آن خواهد بود.

وجود اماکن تفریحی و ورزشی در جای‌جایِ تین محله ،  محله فدک را تبدیل به محله‌ای سرسبز و آرام‌بخش نموده است.  پارک فدک که مانند مرواریدی در صدف محله میدرخشد دارای امکاناتی است که کمتر محله‌ای از محلات تهران با این وسعت به خود دیده است. این پارک پاتوق هنرمندان، سالمندان، کودکان، جوانان، ورزشکاران و دانشجویان میباشد و محل برگزاری جشن‌ها در اعیاد مختلف نیز هست.  محله فدک از امکانات فرهنگی زیادی برخوردار است تا جایی که کل محلات منطقه هشت را پوشش میدهد.

اطلاع دقیقی از سال شکل‌گیری این محله در دست نیست. بنا به روایتی حدود سال هزار و سیصد و چهل توسط تعدادی از مهندسین خارج از ایران طراحی شده است و بنا به روایتی دیگر محله فدک در سال هزاروسیصدوسی و دو شکل گرفته است. روایتی دیگر حاکی از این است که در سال هزاروسیصدوچهل و هفت این محله توسط مهندسین آلمانی نقشه‌برداری شد و شکل گرفت. محله فدک به دلیل وجود باغی به نام باغ سرهنگ در زمان محمدرضا شاه، به نام باغ سرهنگ معروف بود. وجود قصر و شکارگاه شاه در آن زمان در جنگل‌های سرخه‌حصار(که هنوز هم وجود دارد)، این مسیر را محل عبور شاهان و خانواده آنان نموده بود. به‌مرور، زمینه‌ای محله فدک که بسیار هم وسیع به نظر می‌آمد، به کارمندان دادگستری و اقشاری از جامعه که خانه‌ای از خود نداشتند تعلق گرفت.

داربست در فدک

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله فدک میباشد. شهروندان این محله جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در فدک  و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در ده ونک ، نصب داربست در تهران نو