نصب داربست در توحید

نصب داربست در توحید

محله توحید تهران، یکی از محله‌های قدیمی و تقریبا مرکزی شهر تهران است. رونق و پیشرفت چشمگیر این محله باعث شده که خیلی‌ها این سوال برایشان پیش بیاید که میدان توحید تهران منطقه چند است؟ محله توحید در ناحیه 2 و بخش 6 منطقه 2 شهرداری تهران قرار گرفته است.

ساکنین این محله بیشتر از اقوام آذری تشکیل شده‌اند و بسیاری از آن‌ها جزء کارمندان دولتی تهران محسوب می‌شوند. این تنوع فرهنگی باعث شده تا محله توحید به یک محله پر از زندگی و فعالیت‌های اجتماعی تبدیل گردد.

این محله به نوعی شاهراه گذر غرب به شرق به شمار میرود که دسترسی خوبی به امکانات آموزشی، رفاهی و درمانی دارد شاهراه‌های مهمی نظیر بزرگراه چمران، تونل توحید و بزرگراه نواب از مهم‌ترین بزرگراه‌های نزدیک این محله هستند. همچنین یکی از معابر اصلی محله توحید خیابان ستارخان میباشد.

محله توحید از امکانات بسیار خوبی برخوردار است. فرهنگسرای توحید، باغ‌موزه تاریخ تهران، پارک توحید و بازار توحید از جمله جاذبه‌هایی هستند که در این محله قرار دارند.گرفته اند همچنین، وجود فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، بانک‌ها و دیگر مراکز خدماتی نیز زندگی ساکنین را راحت‌تر نموده است. به‌ طورکلی، محله توحید تهران با تاریخچه‌ای پر از رونق و حرکت، امکانات خوب و دسترسی آسان به سایر نقاط شهر، محلی مناسب برای زندگی و فعالیت‌های اجتماعی است.

اصلاحات اراضی در سال 1340 سبب شد تا خانوادهای بسیاری از شهرهای مختلف ایران به تهران مهاجرت کنند، اکثر مهاجران در محله توحید ساکن شدند، بخش‌های مهم مسکونی که خانواده‌های بسیاری در آن سکونت دارند عبارت است از: خیابان های بهبودی؛ شهرآرا؛ آزادی؛ ستارخان.

برخی مردم روس که در زمان گذشته به ایران مهاجرت کردند هم در این محله ساکن شدند.

محله توحید در گذشته از باغ‌های سرسبز و زیبایی برخوردار بود که به همین سبب به باغ شاه معروف بود، پس از انقلاب و بعد از واگذاری باغ‌ها، ساختمان‌های مسکونی و مراکز تجاری جایگزین شدند.

داربست در توحید

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله توحید میباشد. شهروندان این محله جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در توحید و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در ده ونک ، نصب داربست در منیریه