نصب داربست در استاد معین

نصب داربست در استاد معین

محله استاد معین یکی از پر رفت و آمدترین محله‌های شهر تهران است که در مرکز شهر واقع شده است. موقعیت جغرافیایی این منطقه از شمال به میدان آزادی، از جنوب به خیابان هاشمی، از شرق به محله دکتر هوشیار و از غرب به بزرگراه آیت‌الله سعیدی ختم می‌شود.

محله استاد معین با جمعیت حدود 17540 نفر، در منطقه 9 تهران قرار گرفته است. درگذشته بیشتر این منطقه را زمین‌های کشاورزی و باغ‌ها فرا گرفته بود که بعدها توسط مهندسان آلمانی، خانه‌هایی برای سکونت فرهنگیان در این محله ساخته شد.
بلوار استاد معین در گذشته یک جاده خاکی و محل عبور ماشین‌های ارتشی و سربازان از خیابان آزادی به پادگان جی بود و جاده نظامی نام داشت. بعد از مدتی مهندسان آلمانی این جاده خاکی را آسفالت کردند.
در گذشته بخش شرقی بلوار استاد معین را استاد معین شرقی و بخش غربی این بلوار را استاد معین غربی می‌نامیدند. امروزه این دو محله به ترتیب به محله دکتر هوشیار و محله استاد معین تغییر نام داده‌اند.

استاد معین نسبت به سایر محله‌های جنوبی تهران نوسازتر است اما بیش از 50 درصد خانه‌های این منطقه دارای بافت فرسوده هستند. جمعیت این محله را یا ساکنان بومی و قدیمی تشکیل می‌دهند و یا افراد مجردی که به دلیل نزدیکی به محل کار، استاد معین را انتخاب کرده‌اند.

قدمت این محله به سال 1340 برمی‌گردد و به لحاظ موقعتی در مجاورت میدان ازادی و گردهمایی‌های بزرگ اجتماعی در زمان انقلاب بود.

داربست در استاد معین

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله استاد معین میباشد. شهروندان این محله جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در نبی اکرم  و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در نبی اکرم  ، نصب داربست در بنی هاشم