نصب داربست در مولوی

نصب داربست در مولوی

محله مولوی تهران یکی از محله های منطقه 12 شهر تهران است. خیابان مولوی ، بازار مولوی و بازار پارچه مولوی از مهمترین نام هایی هستند که در این منطقه به چشم میخورد و این نام ها روزانه هزاران نفر را برای خرید مایحتاج خود و یا گردش در دل تهران قدیم و دسترسی به قدیمی ترین محله های تهران ، به این منطقه میکشاند. خیابان مولوی در مجاورت بازار بزرگ تهران قرار گرفته است و به دلیل این مجاورت است که امروزه نیز خود به بازاری بزرگ تبدیل شده است. محله مولوی در دل طرح ترافیک تهران قرار دارد. زندگی در محله مولوی تهران شرایط خاصی را دارد چرا که محدودیت ترافیکی و مجاورت با بازار بزرگ تهران شرایط خاصی را به این محله تحمیل کرده است.

 این محله از شمال با خیابان مولوی ، از شرق با میدان قیام و خیابان ری، از جنوب با میدان شوش و خیابان شوش و از غرب با میدان محمدیه و خیابان خیام محدود شده و با محله‌های ‌باغ آذری، محله سنگلج، بازار بزرگ تهران، محله خانی آباد، محله کوثر، محله قیام، محله مظاهری، محله شوش و محله سیروس مجاورت دارد. محله مولوی تهران در محدوده‌ی طرح ترافیک قرار دارد. از اماکن مهم محله می‌توان به بازار مولوی، بوستان حقانی، بازار پرده مولوی، بوستان شوش، بوستان خواجوی کرمانی ، بوستان بهاران و بوستان هرندی اشاره کرد.

داربست در مولوی

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله مولوی میباشد. شهروندان این محله جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در مولوی  و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در توانیر ،  نصب داربست در توانیر ، نصب داربست در خاوران ، نصب داربست در طالقانی