نصب داربست در منیریه

نصب داربست در منیریه

منیریه تهران در منطقه 11 شهرداری تهران قرار دارد. محلۀ منيريه يكی از محلات قديمی شهر تهران است كه در دوران قديم يكی از مناطق اعيان‌نشين بوده است.

اين محله از شرق به غرب به چهارراه ابو سعيد و چهارراه لشكر و از شمال به چهارراه سپه و از جنوب به خيابان فرهنگ امتداد میابد. در این محله، امکانات عالی برای زندگی متمرکز شده است.

محلۀ منيريه یکی از محلات قدیمی‌ شهرتهران است که حال و هوای قدیمی‌خود را حفظ کرده و در این محله انواع و اقسام فروشگاه های ورزشی وجود دارد. به علت مهاجرت افراد از شهرستان در حال حاضر، تراکم نشینی در این محله به اوج خود رسیده است.

 نام این محله از نام منیرالسلطنه مادر کامران‌میرزا گرفته شده‌است. کامران‌میرزا پسر سوم ناصرالدین‌شاه قاجار و نایب‌السلنه او بود. منیرالسلطنه ساکن در عمارت منیریه بود که در این محل قرار داشت. از خیابان ولیعصر تا میدان منیریه که بخش اصلی خیابان منیریه هم هست، بورس کالاهای ورزشی و پر از نمایندگی برندهای لباس، ابزار و کیف و کفش‏‌های ورزشی است. اینجا تقریبا برای هر ورزشی ابزار، وسایل و لباس‌‏های لازم وجود دارد.

در این منطقه باغی به بزرگی کل منطقه منیریه علی ، خیابان ولیعصر فعلی ، خیابان سپه و همچنین دانشگاه افسری بنا شد ، باغ مجلل منیریه بسیار مجلل و محل گشت و گذار و تفرجگاه صاحب منصبان و متمولین آن دوران به حساب می آمد.

داربست در منیریه

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله منیریه میباشد. شهروندان این محله جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در منیریه و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در توحید ، نصب داربست در دولت