نصب داربست در دولت

نصب داربست در دولت

خیابان دولت یا کلاهدوز از خیابان‌های قدیمی و مهم شهر تهران است. خیابن دولت شرقی غربی بوده و از پاسداران شروع و به خیابان شریعتی ختم میشود. خیابان دولت از سه راه نشاط، بلوار کاوه، چهارراه قنات، چهارراه دیباجی، چهارراه اختیاریه و چهارراه پاسداران عبور میکند. خیابان کلاهدوز از شمال به بزرگراه صدر، از غرب به خیابان شریعتی، از شرق به خیابان پاسداران و از جنوب به بزرگراه همت منتهی میشود.

خیابان دولت که نام فعلی آن خیابان شهید کلاهدوز است، یکی از خیابان‌های مهم محله قلهک و دروس محسوب می‌شود. خیابان دولت از خیابان پاسداران شروع و به خیابان شریعتی ختم می‌شود و جهت آن شرق به غرب است.

اینجا با مردم اصیل، مساجد و هیئت‌های مذهبی‌اش خاطرات بسیاری را برای بسیاری از تهرانی‌ها تداعی می‌کند. این خیابان از مهمترین خیابان‌های تهران بوده و از محله‌های قدیمی از جمله دروس، قلهک، اختیاره، احتشامیه و دیباجی جنوبی عبور می‌کند. سه راه نشاط، بلوار کاوه، چهارراه قنات، چهارراه دیباجی، چهارراه اختیاریه و چهارراه پاسداران مهمترین تقاطع‌های این خیابان هستند.

خیابان دولت یکی از محله‌های اصیل و قدیمی تهران است. امکانات و دسترسی‌های این محله، موقعیت‌های مناسبی را برای زندگی در خیابان فراهم کرده است. در اطراف کلاهدوز محله‌های مختلفی قرار دارد. برخی از محله‌های کناری دولت، شهرسازی مدرن با خیابان‌کشی منظم دارند و برخی نیز هنوز ماهیت کوچه باغی خود را حفظ کرده‌اند.

تاریخچه خیابان دولت

در زمان ناصرالدین قاجار، شهرسازی در تهران گسترش وسیعی داشت. محله دولت یکی از بخش‌های مهم شهر جدید تهران بود که از شهرسازی مدرن و معماری متفاوت برخوردار بود.

محله دولت در شمال شهر تهران و خارج از حصار طهماسبی و دروازه‌های شمیران و دولت تشکیل شد و به تدریج خیابان دولت بین دروازه‌های قدیم و شهر جدید گسترش یافت. دولت با داشتن دو خیابان طولانی شرقی غربی از محلات جنوبی شهر جدا شده بود. یکی از خیابان‌های اصلی دولت، از میدان توپخانه به دروازه باغ شاه می‌رسید. این خیابان از غرب به شرق، به خیابان‌های باغ شاه، مریض‌خانه و امیریه تقسیم شده بود.

خیابان دیگر از میدان توپخانه به خیابان‌های شرف، سه راه امین حضور و باغ سردار متصل بود. این خیابان شامل خیابان چراغ گاز و باغ سردار بود.

داربست در دولت

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله دولت میباشد. شهروندان این محله جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در دولت و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در منیریه ، نصب داربست در دلاوران