نصب داربست در ده ونک

نصب داربست در ده ونک

ده ونک یکی از محله‌های قدیمی و سرسبز شمال تهران است. در دوره قاجار این ده و زمین‌ها و توتستان‌های آن از املاک خانوادهٔ میرزا حسن‌خان مستوفی‌الممالک بود. آرامگاه او نیز در مجموعه معروف به «باغ مستوفی» (محل فعلی دانشگاه الزهرا) در ده ونک قرار دارد. امروزه، این منطقه از شمال به بزرگراه نیایش ، از جنوب به بزرگراه همت و شهرک ولفجر (قسمت شمالی محله امیرآباد) ، از شرق به محله ونک و از سوی غرب به بزرگراه چمران و محله شهرک غرب و سعادت آباد محدود می‌شود. این محله از محله‌هایی است که هنوز حالت قدیمی خود را حفظ کرده‌است. به طوری که تمام خانه‌ها ویلایی است.

تاریخچه :

محله ده ونک همانطور که از نامش پیداست جزء محلات قدیمی شهر تهران به حساب می آید که دارای تاریخچه ای طولانی است. تاریخچه این محله به زمان قبل از قاجار باز می گردد و اگر یک بار هم به ده ونک و باغ ایرانیان رفته باشید متوجه خواهید شد که بیشتر اراضی این محله برای فردی به نام مستوفی الممالک بوده است. مستوفی الممالک صدر اعظم ناصر الدین شاه بوده و وی این زمین ها را از ناصر الدین شاه خریداری نموده است ولی بعد از مدتی وی به همراه پسرش برای زمین های این محله قنات هایی حفر نمود و برای آبادانی این محله اقدام به تاسیس مدرسه عالی دختران نمود. در قدیم در ده ونک درختان زالزالک، توت و گردو فراوانی در کوچه، خیابان و باغ های این محله وجود داشته است ولی هم اکنون بسیاری از این درختان از بین رفته و تنها نام و خاطره ای از آن باقی است. با وجود آن که ده ونک در منطقه خوش آب و هوای تهران قرار دارد می توان گفت که از نظر قنات در وضعیت خوبی به سر میبرد به همین دلیل است که در بیشتر خیابان های این محله درختان سرسبزی وجود داشت.  در محله قدیمی ده ونک می توان به مکان های معروف و قدیمی آن اشاره نمود که شامل میدان و سر پل، گل چمن، کوچه مسجد جامع، زیر باغ نو، کوچه امامزاده، بازارچه و باغ بالا است. در حال حاضر تنها چند بنای تاریخی و قدیمی در این محله باقی مانده که شامل باغ ایرانی (محل سکونت مستوفی الممالک)، گورستان و امامزاده قاضی الصابر است.

داربست در ده ونک

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله ده ونک میباشد. شهروندان این محله جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در ده ونک  و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در بنی هاشم