نصب داربست در دیباجی

محله دیباجی یکی از مناطق لوکس تهران و یکی از بهترین محله های شمال‌ شهر تهران میباشد  محله دیباجی را بزرگراه صدر آن را به بخش جنوبی و شمالی تقسیم می‌کند. در غرب خیابان دیباجی خیابان قیطریه و در شرق آن خیابان اختیاریه قرار دارد و در جنوب آن اتوبان‌های همت و رسالت دیده می‌شوند. دیباجی جنوبی دارای آب و هوای نسبتا خوب بوده و منطقه‌ای آرام به حساب می آید. در کنار خانه‌های نوساز برخی از کوچه‌های آن بافت قدیمی دارند و منازل قدیمی هم در این محله به چشم میخورد.

محله دیباجی جنوبی در منطقه ۳ تهران است و از محله‌های اختیاریه، دروس و دیباجی-فرمانیه میگذرد. خیابان دیباجی جنوبی به بزرگراه صدر، پل صدر، دولت، شاپوری و دیباجی شمالی ارتباط دارد.

خیابان دیباجی شمالی در منطقه 1 تهران واقع شده‌است و از محله‌های نیاوران و دیباجی – فرمانیه عبور میکند. خیابان دیباجی شمالی به معابر مهمی مانند بزرگراه صدر، پل صدر، لواسانی، فرمانیه، دیباجی جنوبی، کوهستان هشتم و همچنین دژم جو متصل گردیده است.

نصب داربست در دیباجی

داربست در دیباجی

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله دیباجی میباشد. شهروندان این محله جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در دیباجی و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در اکباتان | بهترین شرکت داربست در تهران | نصب داربست ساختمان